Τρίτη 12 Ιανουαρίου 2016

Τα λέει το άσμα


Αγάντα!

8 σχόλια:

Αστοριανή είπε...

Καλορίζικα, ΟΛΑ!!!!!!!!!!!!







'οπου και να πας, υα σε βρω!

Χτες, έφτασα μέχρι την ...νυφική σου φωτογραφία!!! κουκλίτσα! κι ο Δημήτρης σου, πυκνοφρύδης, λίγο...βαρύς, μα λεβέντης.
Μέχρι που σε είδα στον ύπνο μου!!!!!!!!!!!!!!!!!


Φιλιά,
Υιώτα

Ελπίδα είπε...

Εγώ σε "βλέπω" κάθε μέρα, Γιώτα μου!!! Στο ξύπνιο μου! Στον ύπνο μου, "βλέπω" Άλλα! Να προσέχετε! Φιλιά πολλά, ξενητεμένα μου!

Αστοριανή είπε...

Καλό Σαββατο-Κύριακο, Κυκλαμινό μας.

Φιλιά,
Υιώτα

αστοριανή
ΝΥ

Ελπίδα είπε...

Επίσης, Πατρίδα!

Αστοριανή είπε...

Έστω κι έτσι...

Φιλιά, κι αγ'απη.
Να είαι καλά,
Φιλί, καινούριας θυελλας.... πότε θα ρθει η άνοιξη...
Υιώτα

Ελπίδα είπε...

Θα έρθει, Γιώτα μου, θα έρθει! Κι άλλη υπομονή! Φιλιά σε όλους σας, εκεί!
Αγάντα μας! Ναι;

Αστοριανή είπε...

... και πού να καταλάβω τί υπονοούσες, μάτια μου!

Σε ευχαρίστησα στην "αστοριανή"

σε ευχαριστώ διπλά και τριπλά κι από δω...

Καλό σας Μήνα.

Φιλιά,
Υιώτα

Ελπίδα είπε...

Εμ! Σε ευχαριστώ που μ' ευχαρίστησες...!
Φιλιά, επίσης!
Για τους άλλους, εδώ: http://astoriani.blogspot.gr/2016/03/blog-post_1.html