Παρασκευή 22 Μαΐου 2020

Όταν "μιλάνε" τα λουλούδια...









Όταν "μιλάνε" τα λουλούδια...

5 σχόλια:

Αστοριανή είπε...

...Καλό Μήνα!
Σε όλους σας, αγαπημένοι μου.

Μια υπέροχη αγκαλιά τριαντάφυλλα, από την Πατρίδα!

Το άρωμά τους, με συγκίνησε.

Ακόμη περιμένω να ανθίσουν και οι δικές μου...
Σε φιλώ

Κυκλαμίνα είπε...

Ιούνη, εννοείς! Άντε να τον δούμε κι αυτόν, με το ΚΑΛΟ, να έρθει!
Δείγμα από τριαντάφυλλα του κήπου μου, Γιώτα μου!
Βαρέθηκα να ανεβάσω πολλές. Σκύβεις για να περάσεις. Απ' το μπαλκόνι βλέπεις μόνο κόκκινα τριαντάφυλλα. Τίποτ' άλλο!
Τώρα είναι η εποχή της κόκκινης που κλέβει την παράσταση.
Αυτή που είδες όμως, η πορτοκαλιά με τα μπουκέτα, ανθίζει χειμώνα - καλοκαίρι, ΣΥΝ μου χαρίζει κάθε χρόνο, ένα ή δυο κόκκινα γίγας! για έκπληξη!
Υπομονή, θ' ανθίσουν!
Φιλιά κι από δω, με αγάπη!

Αστοριανή είπε...

...σιγά-σιγά
και σ' ακολουθούν, πατρίδα...

Από την πολύπαθη ΝΥ

Κυκλαμίνα είπε...

Σ' έκανα να περιμένεις πολύ κι εδώ!
Κάνω αγρανάπαυση και το ξέρεις.
Έχω πολλά ...χωριάτικα λουλούδια, να είμαστε ΚΑΛΑ, ΠΡΩΤΑ Ο ΘΕΟΣ, να στα δείξω τον χειμώνα!
Φιλιά πολλά, Καλόν Ιούλη, Καλό Καλοκαίρι, με ΥΠΟΜΟΝΗ κι ΑΓΑΝΤΑ, ΠΑΝΤΑ!

Αστοριανή είπε...

OK,

LoVE