Τετάρτη 12 Αυγούστου 2009

Παράξενος Ταξιδιώτης ΑΡΧΕΤΥΠΟ


Εξερευνώντας τη


Μυστική Ελλάδα


Παράξενος Ταξιδιώτης

Εκδόσεις ΑΡΧΕΤΥΠΟ













Συντονισμός Έκδοσης
Νικόλαος Κουμαρτζής

Συγγραφείς
Νικόλαος Κουμαρτζής
Γιώργος Αδαμόπουλος
Δημήτρης Αναστασίου
Μιλτιάδης Τσαπόγιας

Παράξενος + Ταξιδιώτης=
1 αυτός που ταξιδεύει σε αλλόκοτα, παράξενα, ασυνήθιστα μέρη
2 αυτός που αναγνωρίζει το αλλόκοτο, το παράξενο, το ασυνήθιστο σε μέρη που ταξιδεύουν όλοι

www.strangler.gr

www.flickr.com

www.facebook.com

ΔΥΟ ΛΟΓΙΑ

Φεύγοντας προχθές για το χωριό στο γραμματοκιβώτιό μου με περίμενε μια μεγάλη έκπληξη!
Η χαρά μου και η συγκίνησή μου, δεν περιγράφονται!
Κάποιοι φίλοι θα θυμάστε κάποιες αναρτήσεις για το
Παλαιό Νεκροταφείο Βόλου
.
Ευχαριστώ τον Νίκο Κουμαρτζή για την τιμή να μου το χαρίσει και πολύ περισσότερο να δώσει θέση και σε μια δική μου φωτογραφία, σ' αυτόν τον τόσο πολύτιμο και Παράξενο Οδηγό!

Θέλω να συγχαρώ όλους όσους δούλεψαν γι' αυτόν τον πρωτότυπο τουριστικό οδηγό, σε έναν προς έναν!
Το αποτέλεσμα εκπληκτικό!
Να το ξανακάνετε παιδιά, να μάθουμε κι άλλα παράξενα μέρη!
Εγώ προς το παρόν, μαλώνω με όλους, γιατί είναι ένα βιβλίο που ενδιαφέρει τους πάντες, από οικογένεια, μέχρι γειτόνους και δεν μ' αφήνουν να το διαβάσω όπως θέλω.
Ωστόσο, κατέλαβε σταθερή θέση στην τσάντα μου και όχι μόνον!
Για το θέμα, θα επανέλθω δριμύτερη ... μετά τις διακοπές μας.
Διάλεξα και το κουκλάκι, γιατί μου θύμισε πολύ αστείες στιγμές, πριν πολλά πολλά χρόνια!
Αξίζει να τον πάρετε αυτόν τον παράξενο οδηγό!
Πιστέψ'τε με!





Το βιντεάκι με πολλή αγάπη και πολλές ευχές για ΚΑΛΟΤΑΞΙΔΟ!

Περισσότερη Τσαγκαράδα και Γεροπλάτανος, ΕΔΩ!



Πρώτη ανάρτηση 12/8/09 6:20μμ

Δεν υπάρχουν σχόλια: