Τρίτη 4 Ιουνίου 2019

Φόντα παρουσίας

...Παρούσα, για λίγο.
...Μπορεί το χωριό μου να το λένε Ζαγορά και να σημαίνει ιστορικά (κατά μία εκδοχή στα Σλάβικα), "πίσω απ' το βουνό", (Πήλιο), αλλά κατά την δική μου εκδοχή, βάση ζωής, σημαίνει, μακρυά απ' τον κόσμο και την ενημέρωση! (Απόλυτη επαφή με την φύση και τις κατ' ανάγκην δουλειές μου και φυσικά, κούραση πολύ!)
...Οπότε, δίνω μόνο ένα παρόν, ενημερώνομαι όσο προλαβαίνω για την εβδομάδα που πέρασε, εύχομαι να είστε ΟΛΟΙ ΣΑΣ γεροί και ευτυχισμένοι, ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ σε όσους εκλέχτηκαν, ΚΑΛΗ ΟΡΕΞΗ για ΔΟΥΛΕΙΑ, εύχομαι και σας χαρίζω με μεγάλη μου χαρά, απ' την Παραδεισένια μου αυλή, ένα άνθος, που άνοιξε ("φανερώθηκε"), μόλις έφευγα!!!
Είναι μεγάλο δέντρο, λευκή Μανόλια που πρώτη φορά άνθισε λουλούδι, τόσο χαμηλά, (τελευταία στιγμή) και σχεδόν τράκαρα πάνω του! (Πάντα φωτογράφιζα με ζουμ κι απ' το μπαλκόνι!)
"Κοίτα! Φώναξε μια γειτόνισσα αγαπημένη! όταν έφευγα! Άνθισε μανόλια! Και δεν την έκοψες να την πάρεις μαζί σου!"
"...Την είδα! Την άφησα να την χαρείτε εσείς!" φώναζα από μακριά, απ' τ' αυτοκίνητο!
...Σιγά που θα την έκοβα!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
...Την φωτογράφησα...
Το ίδιο είναι!...

ΦΟΝΤΟ, σίγουρο!
...ΚΙ έχω τόσες φωτογραφίες για ΦΟΝΤΑ!
Τον χειμώνα, με το ΚΑΛΟ!
Τότε που θα έχουμε χρόνο να "χασομεράμε", ελπίζω!


ΥΓ. Να είστε ΚΑΛΑ! Όταν μπορώ, θα δίνω ένα παρόν! Η αλήθεια είναι ότι σας σκέφτομαι και μου λείπετε, (όπως και η γενική ενημέρωση), αλλά..."πολλά καρπούζια σε μια μασχάλη, δε χωράνε"! (γνωστή η παροιμία)

ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ στις εξετάσεις των παιδιών και στα όνειρά τους!

ΚΑΛΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ιντερνετική σε σας και
ΚΑΛΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ!

Υγ2. Για μένανε...

...Η μανόλια μου θύμισε παππού... (ΤΟΤΕ, μου την χάρισαν, σε μια γιορτή του Γηροκομείου Βόλου.)

7 σχόλια:

Αστοριανή είπε...

Τί πιο όμορφο να σου ξεκουράσει τις εγνιες και να σε μεταφέρει στο καθάριο, στο πάλλευκο όνειρο!!!

Εχει σχεδόν στην γωνία δύο... κάπου δέκα χρόνια κι έχουν από ένα η κάθε μία!!!

...κι ήταν στη στροφή Τεμένης για το κέντρο του Αιγίου... δυο τεράστιες... όταν πηγαίναμε με τα πόδια στο Γυμνάσιο... κάτι άνθη σαν πιάτα ρηχά, πορσελάνινα... Ακριβή θέα, πανάκριβη για μένα.

...κι όταν καλεσμένη, από την Επιτροπή της ΠΕΛ Αθηνών, πηγαίναμε για τους Δελφούς, στις καλοκαιρινές βραβεύσεις ... αυτού του είδους οι μαγνόλιες ολάνθιστες!!!!!!!!!!!

Έχω κι εγώ μία, από το γνωστό είδος, σε λευκό... Φέτος, νύφη με τον βοριά να ταράζεται μέχρι που έστρωσε άσπρο κρεββάτι στο χώμα...

Κι εμείς σας σκεπτόμαστε, πολύ.

Πέρασε κι ένας σίφουνας χτες βράδυ... ευτυχώς, κοντά μας δεν έκανε ζημιές...
Βλέπεις, κι εγώ
αργώ,

μα δεν γινόταν να μη σου γράψω. Μου έφερες τόσες αναμνήσεις... Σε φιλώ/ όλους μια αγκαλιά.

Κυκλαμίνα είπε...

Τι πιο όμορφο απ' την Καλημέρα σου "της Σήμερον", Γιώτα μου και τις ολάνθιστες αναμνήσεις σου!Χαίρομαι που "ανταμώσαμε" με άρωμα μαγνόλιας (όπως είναι το σωστό, μα όχι στην καθομιλουμένη(ν), αφού "τρώμε" το γ (γάμα), όπως και το ν (νι) και άλλα!

...Κι ήθελα τόσα να σου πω, ακόμα και να ρωτήσω, σχετικά με τους Δελφούς σου, αλλά... δεν πειράζει, αρκούμαστε με το ανώδυνο "αεράκι" ανταμώματος... με "πανάκριβα" κι ευαίσθητα αρώματα...

"Κι εμείς σας σκεπτόμαστε, πολύ."

Μ' αρέσει το "εμείς"! Αυτό σημαίνει πως ΟΛΗ η οικογένεια είστε κοντά και συζητάτε, ακόμα και για μας!

Εμείς, λόγω συνθηκών, διασκορπισμένοι, με τα σύρματα που δεν πιάνουν σήματα, συν, τα χέρια που δουλεύουν, δεν προλαβαίνουμε να πούμε, ούτε τα βασικά!

Να είστε ΟΛΟΙ ΣΑΣ, ΚΑΛΑ!

Σ'ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ για την παρουσία σου, για την ΤΙΜΗ και την ΑΓΑΠΗ, ΟΛΩΝ ΣΑΣ!
Αγκαλιά ορθάνοιχτη, ΤΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΣΟ μεγάλη, που φτάνει ως Αμερική!

Υγ. Περνάει συνέχεια ένα αεροπλάνο που "τρίζει".

Φαίνεται... θα είναι η ώρα του!
"Ξυπνάτε, κόσμε!", λέει!
"Ώρα για δουλειές!"

Κυκλαμίνα είπε...

Μάλιστα! Είπα κι εγώ! Πολύ ελικόπτερο! Πολύς θόρυβος! ΠΟλύ τρίξιμο τζαμιών!

Έτσι εξηγείται.Πώς αλλιώς;

***
Oπλικά συστήματα
Σε συναγερμό η εναέρια ασφάλεια της χώρας: Στον αέρα τα μαχητικά – Σε επιφυλακή οι συστοιχίες αντιαεροπορικών πυραύλων

Στην πραγματικότητα πρόκειται για μία άσκηση ετοιμότητας των ενόπλων δυνάμεων της χώρας.


Συναγερμός σήμανε σε όλο το σύστημα αεράμυνας της χώρας. Σύμφωνα με ανακοίνωση του ΓΕΕΘΑ επρόκειτο για άσκηση που διέταξε ο ΑΓΕΕΘΑ Πτέραρχος Χρήστος Χριστοδούλου.

Σύμφωνα με την ανακοίνωση η άσκηση ετοιμότητας πραγματοποιήθηκε με συμμετοχή αριθμού αεροσκαφών, των σταθμών αεροπορικού ελέγχου, των κέντρων επιχειρήσεων και του συνόλου αντιαεροπορικών συστημάτων όπλων και των 3 κλάδων των Ενόπλων Δυνάμεων.

Σκοπός της άσκησης ήταν η εξέταση του χρόνου ετοιμότητας και αντίδρασης των συστημάτων αεράμυνας σε όλη την επικράτεια, καθώς και του επιπέδου εκτέλεσης των σχετικών διαδικασιών και σχεδίων.

πηγή:https://www.pentapostagma.gr/2019/06/%CF%83%CE%B5-%CF%83%CF%85%CE%BD%CE%B1%CE%B3%CE%B5%CF%81%CE%BC%CF%8C-%CE%B7-%CE%B5%CE%BD%CE%B1%CE%AD%CF%81%CE%B9%CE%B1-%CE%B1%CF%83%CF%86%CE%AC%CE%BB%CE%B5%CE%B9%CE%B1-%CF%84%CE%B7%CF%82-%CF%87%CF%8E.html

Υγ. Ελικόπτερα στα χαμηλά, όσον αφορά την γειτονιά μου.
Ελπίζω η άσκηση να πάει ΚΑΛΑ και να μη χρειαστεί ΠΟΤΕ η ανάγκη!
...

"Κείνο που μετράει,κείνο που σε σώζει, είναι που ονειρεύομαι σαν τον Καραγκιόζη", τραγουδούν δίπλα στο σχολείο τα παιδιά, χτυπώντας παλαμάκια!

...Να που μας προκύψαν και Βολιώτικες περιγραφές!

Αστοριανή είπε...

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Διχως φωτογραφίες?????????????

Πάω για να φυλάξουμε τον Ανδρεάκι = "χαμηλό ...ελικόπτερο αυτός..."

οι άλλοι δυο πάνε σε γενέθλια, άλλο ...ελληνάκι...

Σε φιλώ...

(στα γράφω για να με θυμάσαι ... κάποτε, όταν γίνεις κι εσύ "γιαγιά"...
)

Κυκλαμίνα είπε...

Δίχως φωτογραφίες, Γιώτα μου, όσον αφορά τα του στρατού και τα ελικόπτερα, τα έγραψαν όλες οι εφημερίδες.
Τα δικά μου, θέλουν πολλές ζωές και δεν γίνεται!
Ζήσε τα εγγονάκια, Γιώτα μου! Αυτή είναι η ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΠΟΙΗΣΗ ΤΗΣ ΖΩΗΣ!
Αν μ' αξιώσει, κι όταν γίνω, σίγουρα θα σε θυμάμαι, όλο και πιο πολύ, μα θα σου γράφω λιγότερο και δεν σε "συμφέρει"!
Φιλιά πολλά σε όλους και πιο πολλά... στα "Ποιηματάκια"!

Αστοριανή είπε...

...αρκεί να με σκέπτεσαι!!!

Το της Αλεξίου...
δεν θα "σχολιάσω"!

Βαρύ, βαθύ, πένθιμο....

δεν μου "πάει!"

Κυκλαμίνα είπε...

Δε μπορώ να κάνω κι αλλιώς! Σας σκέφτομαι! Έχετε γίνει σόϊ μου, πια!

Χαίρομαι που σε βρίσκω αισιόδοξη και δεν σου πάει το τραγούδι!
Φιλιά κι αγκαλιές!