Τρίτη 3 Δεκεμβρίου 2019

Νεραντζούλα δίφορη και Γιώτα Σπανού - Στρατή - Αίσθηση Πατρίδας που και οι δυο στερήθηκαν


....
"Θαμβώνει το μάτι με τα άστρα της. Ξεχειλίζει το στέρνο

με το υπνωτικό της άρωμα, αίσθηση Πατρίδας 

που και οι δυο μας στερηθήκαμε."


...Στην φωτογραφία είναι η νεραντζούλα η δίφορη, της γνωστής μας Αστοριανής, Λογοτέχνιδας και ποιήτριας, Γιώτας Σπανού - Στρατή.

"Το ποίημα" με τα συναισθήματα νεραντζούλας και Γιώτας, θα το βρείτε ΕΚΕΙ, 
γιατί είναι πολύ βαρύ για την σελίδα μου, το ξυπνητικό τους άρωμα...



4 σχόλια:

Αστοριανή είπε...

είναι πολύ βαρύ για την σελίδα μου, το ξυπνητικό τους άρωμα.. Κατ.

Γλυστράς σαν το χέλι...

Ας ήμουν εκεί, να μυρίσω όλες τις δεντρο-λουλουδο-ευωδιές...

Σας αγαπώ

Φιλιά χειμωνιάτικα πλέον

"αστοριανή" ΝΥ

Κυκλαμίνα είπε...

Απαιτείται και το γλύστρημα, Γιώτα μου! Δε μπορεί να σου τα "κλέβω" όλα!Ας έρθουν στην σελίδα σου, να τα "μυρίσουν", ΟΛΑ!
Στην ΠΗΓΗ, που λέμε!
ΚΙ από δω χειμώνας, αγάπη και φιλιά!
Ζεστές αγκαλιές σε όλους σας!
Καλές μας Γιορτές!
ΥΓ. Κοντά είναι το καλοκαίρι! Υπομονή!Μπορεί η νέα χρονιά, να πραγματοποιήσει ΟΛΑ τα όνειρά σου!
Μακάρι!

Αστοριανή είπε...

...τα όνειρα όλων μας, Κατερίνα μου.

Σε ευχαριστώ.

Φιλιά
από ΝΥ

Κυκλαμίνα είπε...

Όλου του κόσμου, Γιώτα μου!