Τρίτη 7 Ιανουαρίου 2020

ΟΥΚ ΗΝ Ο ΕΠΙΓΙΝΩΣΚΩΝ ΜΕ - ΠΟΙΗΣΗ ΓΙΑΝΝΗ ΤΣΙΓΚΡΑ - ΑΘΑΝΑΤΟΣ!

ΟΥΚ ΗΝ Ο ΕΠΙΓΙΝΩΣΚΩΝ ΜΕ

"Πάρτα,τί να τα κάνω εκεί που πάω;"
είπε
λες
και δεν οδεύαμε παράλληλα.

Κι εγώ τί να τα κάνω τόσα τραγούδια
-δικά σου και δικά μου-;

Τα καρφιτσώνω στο στήθος των περαστικών,
πανηγυρτζίδων, άγνωστοί μου ξεφύτρωναν
-κατενόουν εις τα δεξιά και ουκ ήν ο επιγινώσκων με-
μόνον άγνωστα πρόσωπα,
ξένα κορμιά,άδεια χέρια,
μια δίψα ακόρεστη για τα χαρτάκια που παίρνουν ευλογία,


τί στο καλό σου προσφέρει ένα ποίημα,
στον ποιητή,


σίγουρα,μια καλή κλωτσιά στα πισινά,
το δικαιούται ο υπερτροφικός εγωϊσμός τους,


όπως έλεγε (για τους καλλιτέχνες,γενικά)
ο μακαρίτης Ίνγκμαρ Μπέργκμαν.


ΟΥΚ ΗΝ Ο ΕΠΙΓΙΝΩΣΚΩΝ ΜΕ - ΠΟΙΗΣΗ ΓΙΑΝΝΗ ΤΣΙΓΚΡΑ - ΑΘΑΝΑΤΟΣ!

ΠΗΓΗ

6 σχόλια:

Αστοριανή είπε...

σίγουρα,μια καλή κλωτσιά στα πισινά,
το δικαιούται ο υπερτροφικός εγωϊσμός τους, Γ. Τ.


Χρόνια πολλά να τον θυμώμαστε...

Ξέρω τον σεβασμό και την αγάπη που του είχες...

Χάρηκα που τον τίμησες και σήμερα.

Σε φιλώ,

Αστοριανή, ΝΥ

Κυκλαμίνα είπε...

Θα μπορούσα να γράφω κάθε μέρα για τον Γιάννη, αλλά προτιμώ να αναπαυτεί η ψυχή του, Γιώτα μου!
Χάρηκα που εσύ ολοκλήρωσες το ποίημα "Πόσες φορές", Σ' ευχαριστώ ιδιαίτερα γι' αυτό και να ξέρεις, πως έρχομαι στο Αγάντα, μόνο γιατί σχολιάζεις εσύ.
Είναι πολύ γεμάτο μπλογκ, θέλω να το ξαλαφρώσω (είναι χάος οι ετικέτες), θα σου δώσω προσεχώς μία βάση, αφού δεν πηγαίνεις στην πυξίδα, ώστε να με βοηθήσεις, να μην "φορτώνω" εδώ, για να δεις! Ναι;
Σεβασμό κι αγάπη έχω και για σένα, ΚΡΑΤΑ ΓΕΡΑ, ΝΑ ΣΕ ΠΡΟΣΕΧΕΙΣ, ΣΕ ΠΑΡΑΚΑΛΩ και να μη μου στεναχωριέσαι για τίποτα!
Κυρίως για την ΤΕΧΝΗ και την αδικία της... πίστεψέ με, δεν αξίζει!
Πάνω απ' ΟΛΑ είναι η ΖΩΗ, το μέγα Δώρο του Θεού και τιμωρία... μαζί!
ΚΑΛΟ, ΒΑΤΟ 2020!
Τα ξαναλέμε, ΠΡΩΤΑ Ο ΘΕΟΣ!

Αστοριανή είπε...

...Λόγια της μεγάλης αλήθειας.


...και πές μου ( εγώ, "δύσκολο" πλεούμενο)
τί εννοείς "πυξίδα"!!!

Σε φιλώ

Κυκλαμίνα είπε...

Πυξίδα Γιώτα μου, είναι η σελίδα του Ευρετηρίου των μπλογκ μου, απ' το 2006. Το έχω το λινκ, δίπλα στην μπάρα, του κάθε μπλογκ. Πατώντας εκεί, βλέπεις που έγραψα ποιο πρόσφατα.
Ζω εποχή "αγρανάπαυσης", όμως, οπότε, μην σκας!
Έτσι κι αλλιώς, εμείς τα λέμε και με άλλους τρόπους. Τις ειδήσεις τις μαθαίνεις, χρόνο για λουλουδάκια, τραγουδάκια ή παρατράγουδα, δεν έχουμε, οπότε, Υπομονή!
Μια συνήθεια είναι όλα, αρκεί να υπάρχει Υγεία, Ειρήνη και Κατανόηση και οπωσδήποτε σεβασμός!
Δώσαμε ψυχή και χρόνο, φτάνει!
Πάντως, εδώ στο αγάντα, δε χωράει άλλη ύλη, άλλαξε στέκι!
Φιλιά κι ΑΓΑΝΤΑ ΠΑΝΤΑ, ξέρεις!

http://evretiriokyklaminouvounou.blogspot.com/

Αστοριανή είπε...

...ξέρω την Φιλία και τον Σεβασμό σου στον ΓΙΑΝΝΗ. μαζί και την εκτίμηση που μου είχε..


ΕΛΠΙΔΑ
(απόσπασμα)

¨Ετσι γλυστρούν τα πνεύματα στο γαλάζιο χάος,
απρόσμενα, απροσδόκητα.
Είναι πολλές οι πίκρες της καρδιάς
τόσες που πνίγουν την ομορφιά της ψυχής
κι αλλοιώνουν ολάκερη την ζήση.

Ακόμη κι η χλόη που την προσπερνούμε
πατώντας αδιάφορα πάνω της,
έχει την αμίλητη γλώσσα της και
λέει τα παραμιλητά της με τον άνεμο,
τις τρεμούλες της με τον χιονιά,
την κομμένη ανάσα της με τον πάγο...

Α! μη ξεχνάς, με την ευεργετική βροχούλα του Απρίλη,
ζωντανεύει, ντύνεται Ελπίδα, φορώντας
την καταπράσινη εσθήτα της,
γνέφοντάς μας απαλά,
δίνοντάς μας ελπιδοφόρες υποσχέσεις.
...

"Έτσι κι αλλιώς, εμείς τα λέμε και με άλλους τρόπους. "
Συμφωνώ κι επαυξάνω...

Να είστε καλά,
από χιονισμένη Νέα Υόρκη.

Κυκλαμίνα είπε...

Ναι, τα λέμε, όσο γίνεται, μα αυτός ο "τρόπος" σου, ο Ποιητικός, δεν είναι για τα σχόλια, είναι για βιβλία και βραβεία...
Σ' εκτιμούσε. Τίποτα τυχαίο, Γιώτα μου! Καλλιτέχνης είναι ο εκείνος που παραδέχεται και τον άλλον Καλλιτέχνη, χωρίς εγωισμούς και τρικλοποδιές, βάζοντάς του εμπόδια, αν μπορεί και να τον εξαφανίσει!
Ας είναι. Δεν αλλάζουν οι άνθρωποι. Όπως και να έχει, η Ιστορία του μέλλοντος θα δείξει τι απέμεινε, κι από Τέχνη και από χαραχτήρες.
Ναι, υπάρχει η ελπίδα της Άνοιξης και την περιμένουμε. Όλα κάνουν τον κύκλο τους κι η γη γυρίζει.
Κι εσείς να είστε καλά που αν και ζεις, περίπου σε νησί, είστε βουνίσιοι! Τόσο χιόνι, ούτε το Πήλιο!
Τα προβατάκια και οι στάνες σας λείπουν!...