Κυριακή 5 Ιανουαρίου 2020

Live Χιόνι στα Χάνια Πηλίου

4 σχόλια:

Αστοριανή είπε...

...Εδώ, κάτι λίγα... Όμως, όλοι λένε για βαρύ χειμώνα...

Πιστεύω θα τα "καταφέρουμε"

"υπογράφω" με τα αρχικά μου: Υ.Σ.

Σε φιλώ
με Αγάπη, από ΝΥ

Κυκλαμίνα είπε...

Ξέρω πως υπογράφεις, Γιώτα μου! Δεν χρειάζομαι υπενθύμιση και είσαι η μόνη που το κάνεις. Συνήθως το προφίλ μας, είναι και η υπογραφή μας. Δεν χρειάζονται συνεχόμενες διευκρινήσεις.
Εδώ στον Βόλο βρέχει. Το χιόνι το βλέπω απ' την κάμερα κι εγώ!
Και βέβαια θα τα καταφέρουμε!
Φιλιά κι από μένα, πάντα με αγάπη!
"Θερμά Συγχαρητήρια", για τον Δυναμίτη που έγραψες!
Εύχομαι να βρεις χρόνο και διάθεση και να εκτονώσεις κι άλλες αλήθειες με χαστούκι - λόγο. Είναι κάτι που λείπει απ' την γυναικεία ποίηση και εσύ, το μπορείς!
Το επιβάλει η ηλικία σου, η γεμάτη αγώνες ζωή σου, η Ελληνικότητά σου, τα όσα βλέπεις γύρω σου, τα όσα στερήθηκες και πολλοί άλλοι λόγοι.
Υποκλίνομαι στην τοξοβολία σου, κι αν κάποιοι χάσαμε το δάσος, για μένα ήταν μόνο, μια κακή βιαστική στιγμή. Θα ξεχαστεί, θα περάσει, γιατί η ΓΕΝΝΑ σου έβγαλε ένα πολύ αξιόλογο παιδί και θα υπάρχει κακή πρόθεση, αν το επισκιάσουμε, στεκόμενοι σε λεπτομέρειες, που ούτε καν, θα έπρεπε να υπάρχουν!
Προχώρα! Μη χασομεράς! Γράφε!

Αστοριανή είπε...

(ΑΝΤΙΓΡΑΦΩ ΑΠΟ ΤΗΝ "ΑΣΤΟΡΙΑΝΗ")

Κατερίνα μου, μερικές φορές,
μένω άφωνη!
Ας είναι τα όσα γράφτηκαν ΜΑΘΗΜΑ για μένα. Ίσως το χρειαζόμουν!!!


ΔΕΝ θέλω, δεν δέχομαι όμως την λέξη "Υποκλίνομαι..."

ΠΟΤΕ δεν μου άρεσε! κι ας συνηθίζεται στην Πατρίδα...

Φίλη μου,
Οσο αντέχω, όσο αντέχει η δύναμή μου, όσο αντέχει το ... μυαλό μου, και ο χρόνος μου,
ΦΥΣΙΚΑ θα γράφω.

Πρώτα για μένα,
να ενεργοποιώ το... μυαλό μου, να εκφράζω τα συναισθήματά μου, τις απόψεις μου, την Αγάπη μου, κι όσοι "πιστοί, ελθέτω..."

Αυτά για σήμερα
και... μη εισενέγγεις η/υμάς εις πειρασμόν..."

Καλή καρδιά,

Υιώτα

Κυκλαμίνα είπε...

Καλή καρδιά, Γιώτα μου! Χαίρομαι που μ' ενημέρωσες και που θα συνεχίσεις να γράφεις, για την δική σου "εκτόνωση", πρώτ' απ' όλα και μετά για δική μας "κάλυψη", τόσο λογοτεχνική, όσο και εμπειρική. (που δεν ξέρουμε ή δεν μπορούμε να εκφράσουμε, όπως εσύ, εννοώ. Εμείς οι αναγνώστες, απλά, ταυτιζόμαστε σε προτάσεις, φράσεις, συναισθήματα, κ.λ.π. Γι' αυτό λέμε: Μ' αρέσει ο Ρίτσος, ο Ελύτης, ο Καββαδίας, κ.λ.π.)
Εμένα μ' αρέσει η Γιώτα Σπανού - Στρατή, ξενιτεμένη Ελληνίδα Ποιήτρια της εποχής μου, αγγίζει πολλά ευαίσθητα σημεία μου η γραφή της, έτυχε και να την γνωρίσω αρκετά (τόσα χρόνια), και γι' αυτό, ΔΕΝ θα επιτρέψω λοιπόν, σε ΚΑΝΕΝΑΝ, μα σε ΚΑΝΕΝΑΝ, να την "κατεβάσει" ψυχολογικά και να την κάνει να μην εκφράζεται δημόσια και να τα κρατάει στα συρτάρια της ή να πάψει να γράφει, γιατί απλά... κάποιος κόσμος της εποχής μας, ενοχλείται, για οποιουσδήποτε λόγους!

Την λέξη "υποκλίνομαι" την εννοώ (σέβομαι + εκτιμώ + χειροκροτώ + σε δείχνω + κάνω στην άκρη να περάσεις), την έχω γράψει μετρημένες φορές στη ζωή μου, εκεί που έβγαινε αυθόρμητα απ' την ψυχή μου, σε λόγια ή πράξεις.
Όχι, δεν συνηθίζεται να λέγεται σαν έκφραση στην Ελλάδα τώρα(εγώ είμαι παλιάς κοπής, κι απού χουριό), συνηθίζεται όμως σαν πράξη, με την έννοια του υπογλύφομαι... δυστυχώς!
Σήμερα τα Φώτα κι ο Φωτισμός, να μας Φωτίζει όλους, γιατί... την χάσαμε την μπάλα!
Άλλα μας φταίνε, κι αλλού ξεσπάμε!
Βόηθα Θεέ μου, μη φαγωθούμε, μεταξύ μας! (Ξυλούρης - τραγούδι)
Καλημέρα μας, γεμάτη ΦΩΣ, κι ας βρέχει, κι ας χιονίζει!
Φιλιά πολλά!