Παρασκευή 30 Σεπτεμβρίου 2022

Τι γλυκό να σ' αγαπούν και να σου το λένε...

 


***

ΤΙ ΓΛΥΚΟ ΝΑ Σ ΑΓΑΠΟΥΝ ΧΑΡΙΣ ΑΛΕΞΙΟΥ

***

Στίχοι: Λευτέρης Παπαδόπουλος Μουσική: Γιώργος Ζαμπέτας Πρώτη εκτέλεση: Χαρούλα Αλεξίου Μάτια μου μεγάλα μάτια μελαγχολικά ήπια στάλα στάλα τα βαθιά σας μυστικά Τι γλυκό να σ' αγαπούν και να σου το λένε μάτια που μελαγχολούν και κρυφά σου κλαίνε και κρυφά σου σιγοκλαίνε Άντρας μου δικός μου Θεέ μου γλυκαπαντοχή η καρδιά του κόσμου στη καρδούλα μου αντηχεί

***

Σχόλιο: Τι γλυκό να σ' αγαπούν και να σου το λένε... αδελφικοί φίλοι... που νόμιζες πως έχασες για πάντα, λόγω κακών συγκυριών...

Δεν έγραψα για άπειρες σημαντικές μου στιγμές. Αυτή η στιγμή όμως, θέλω να μείνει, γιατί αδελφική φίλη έκανε το πρώτο βήμα και μου πήρε τόσο βάρος και στεναχώρια που κουβαλούσα μήνες.

Αφάνταστα συγκινημένη.

Σ' ευχαριστώ, Μ!

Σ' ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ, ΖΩΗ, για τις συγκινήσεις χαράς που μου δίνεις, όταν εσύ θέλεις!

2 σχόλια:

Αστοριανή είπε...

Σ' ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ, ΖΩΗ, K


αυτό έχει την μεγαλύτερη σημασία!!!!!

Κυκλαμίνα είπε...

Όπου "ΖΩΗ", "ΘΕΕ", ήθελα να γράψω, Γιώτα μου! Η κεκτημένη ταχύτητα όμως... Ωστόσο, συνεπάγεται. Θεός μας την έδωσε την ζωή και τις όσες δοκιμασίες της.
Σημασία έχουν πολλά, όπως και το ότι "χασομεράς" με το να μου σχολιάζεις, ενώ εγώ λείπω. Είναι μεγάλη ΤΙΜΗ για μένα και ΕΥΤΥΧΩΣ που τα λέμε τηλεφωνικά και ξέρεις τους λόγους και δεν μου κρατάς κακία!