Σάββατο 1 Οκτωβρίου 2022

"ΚΑΛΟ ΤΑΞΙΔΙ", Σταμάτη Κόκοτα! Γιατί θαρρείς με κέφι, τραγουδάμε τη ζωή;

"ΚΑΛΟ ΤΑΞΙΔΙ", Σταμάτη Κόκοτα!

"ΑΘΑΝΑΤΟΣ"!


 ***

ΣΤΑΜΑΤΗΣ ΚΟΚΟΤΑΣ - ΓΙΑΤΙ ΘΑΡΡΕΙΣ ΜΕ ΚΕΦΙ

***

(Stamaths Kokotas - Giati tharreis me kefi) Στίχοι: Λευτέρης Παπαδόπουλος Μουσική: Σταύρος Ξαρχάκος Πρώτη εκτέλεση: Σταμάτης Κόκοτας Γιατί θαρρείς με κέφι τραγουδάμε τη ζωή; Θαρρείς η ζωή που τραγουδάμε μας στάθηκε καλή; Έλα, σίμωσε και βάλε το χέρι στην πληγή. Βάλε το χέρι στην πληγή, στην πληγή που ξέχειλη είναι από πόνο, από πίκρα, από αίμα. Γιατί θαρρείς τις νύχτες σου φιλάω την καρδιά; Γιατί η καρδιά χωρίς αγάπη λαβώνεται βαριά. Γιατί θαρρείς με πάθος κυνηγάμε τη χαρά; Γιατί η χαρά για λίγους είναι και δεν μας καρτερά.

***


4 σχόλια:

Κυκλαμίνα είπε...

Λείπουν πολλά "ΑΝΤΙΟ" διασήμων και ασήμων απ' τα μπλογκ μου. Έτυχε να είμαι κοντά σε καρέκλα, υπολογιστή και να έχω ίντερνετ. Αδύνατον να μην τον "Αποχαιρετησω"...! εν συντομία...

Αστοριανή είπε...

...'αχ, καλή μου!!!

Όλοι θα φύγουμε...

Τα είπαμε, σε απόλαυσα, σου ευχήθηκα Ο.ΤΙ ο καλύτερο. Σε ΟΛΟΥΣ σας.

Πρώτα τον εαυτό σου, για να έχεις λίγη δύναμη και για άλλους. Πάντα με την αγάπη μου,
κι η ευλογία του Μεγαλοδύναμου μαζί σου.
Καλόν ύπνο.

Ελπίδα είπε...

Για να δω την υπογραφή.

Ελπίδα είπε...

Μάλιστα. Σιγά- σιγά, θα βρω το χάος των ψευδωνύμων!