Δευτέρα 31 Ιανουαρίου 2011

Ένα δέμα που δεν έφτασε ποτέ...

Δεν ήθελα να φτάσω ως εδώ. Προέκυψε ή καλύτερα, αγανάκτησα!

Ήταν παραμονές Χριστουγέννων όταν κατάφερα τελικά να στείλω ένα δέμα στην φίλη μου την Γιώτα Στρατή, στην Νέα Υόρκη. Μάλιστα δεν μπορούσα να φύγω απ' το μαγαζί και με εξυπηρέτησε ένας φίλος. Παρέδωσε εκείνος το δέμα μου στα ΕΛΤΑ και μου έφερε τις αποδείξεις. Ευτυχώς που τις κράτησα!

Περιμέναμε να φτάσει με την Γιώτα, τίποτα! "Δεν πειράζει", της έλεγα, "θα έρθει την κατάλληλη στιγμή! Ξέρει αυτό!"
Οι μέρες περνούσαν, οι γιορτές πέρασαν, ήρθε και ο Άγιος Βασίλης, έφυγε, το δέμα άφαντο!
Τον πρώτο καιρό, χαμένη στα δικά μου, (πάντα!) δεν είχε περάσει απ' το μυαλό μου ότι η φίλη μου μπορεί να αμφέβαλλε για το δέμα μου! Όταν το σκέφτηκα, τρελάθηκα! Έψαξα τις αποδείξεις μου και ευτυχώς τις βρήκα!

Ενημέρωσα την Γιώτα, η οποία κινήθηκε εκεί, κι εγώ από δω. Τηλεφωνικώς (δύο φορές) με ενημέρωσαν ότι "το δέμα έφτασε Νέα Υόρκη στις 23/12/10 κι ότι δεν έχει ευθύνη η Ελλάδα!"

Εκεί στην Γιώτα λένε, "ότι δεν έφτασε ποτέ!Να τους τηλεφωνήσω η ίδια" λέει, "να μιλήσουμε!" Άντε να βρεις άκρη! Δεν έχω και μεταφραστή να συννενοηθούμε, αλλιώς θα το έκανα!
Δεν ξέρω τι να κάνω! Η μόνη μου λύση είναι να το αναρτήσω εδώ! Να τα δει και να τους τα δείξει η Γιώτα! Έλεος!

Είναι δυνατόν να γίνει θέμα συζήτησης ένα δέμα; Κι όμως, είναι!

Δεν έχει σημασία τι είχε μέσα, αν και για να τα στείλω, είχε! Βιβλία είχε, εικονίτσες είχε, μικροδωράκια και Χριστουγγεννιάτικα είχε! Το θέμα είναι ότι ποτέ δεν έφτασαν! Και ρωτάω: "ΓΙΑΤΙ;" Ποιος θα μου απαντήσει σ' αυτό, εκτός απ' την τύχη;





BARCODES ΣΥΝΑΛΛΑΓΗΣ
CP276214505GR


Υ.Γ. Ξημερώματα Τρίτης 12:33 1/2/2011
ΟΦΕΙΛΩ ΝΑ ΕΝΗΜΕΡΩΣΩ ΑΠΟΨΕ ΔΗΜΟΣΙΑ, μετά από τηλεφώνημα της Γιώτας, πως το δέμα έφθασε! Είχε πάει στο ΤΕΞΑΣ και γύρισε! Κι αυτό γιατί αντί για το Νούμερο 1, γράφτηκε 7! (Μάλλον στον Ταχυδρομικό Κώδικα)Θα μας εξηγήσει η Γιώτα με την πρώτη ευκαιρία!

1 σχόλιο:

Κατερίνα δε 'στάπα; είπε...

Η μία η απόδειξη που δεν φαίνεται καθαρά, λέει:

ΕΛΤΑ
ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ Α.Ε
ΥΠΟΚΑΤΑΣΤΗΜΑ:
ΒΟΛΟΣ
ΧΑΤΖΗΜΙΧΑΛΗ 3Γ
Τ.Κ. ΓΡΑΦΕΙΟΥ 38003
ΑΜΠΕΛΛΟΥ 1, ΑΘΗΝΑ, 10188
Α.Φ.Μ. 094026421 Φ.Α.Β.Ε ΑΘΗΝΩΝ
ΑΡ.Μ.Α.Ε: 1429/01/Β/86/1428

ΚΩΔΙΚΟΣ ΧΕΙΡΙΣΤΗ:06170503
ΤΗΛΕΦΩΝΟ:24210 82300
21/12/2010 13:06:39

Πελάτης:Ιδιώτης
Τρόπος Πληρωμής: ΜΕΤΡΗΤΟΙΣ
Σειρά: 01
Αρ.Παρ/κου: 06170011600810315

ΔΕΛΤΙΟ ΠΩΛΗΣΗΣ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ

Βάρος: 4140kg
Προορισμός: ΗΝΩΜΕΝΕΣ ΠΟΛΙΤΕΙΕΣ
Διαβίβαση δέματος: Αεροπορικά
Ποσότητα: 1
TUN:300-6170-1-1825243-1

ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΠΟΣΟΝ
Μεμον. Δέματα 45,40Ε

ΦΠΑ=0!

BARCODES ΣΥΝΑΛΛΑΓΗΣ
CP276214505GR