Σάββατο 26 Μαρτίου 2011

ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΡΙΟ και νέα αιτήματα στο "ΑΣΤΙΚΟ ΚΤΕΛ ΒΟΛΟΥ Α.Ε."

Λένε πως... δεν υπάρχει πιο αχάριστος από τον ευεργετηθέντα....

Μία απ' αυτούς είμαι κι εγώ. "Εκεί που μας χρωστάγανε..." που λέει!

Εγώ, τό 'παθα!
...Να, αν δεν τα πω εγώ, ποιος θα τα πει;

Το "ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ" μου στο Αστικό ΚΤΕΛ Βόλου, που προέκτεινε την Γραμμή 2, δεν το έχω γράψει μόνο εδώ, αλλά το λέω καθημερινά, πρωί, μεσημέρι, βράδυ και στους οδηγούς.

Μου άλλαξε τη ζωή αυτή η προέκταση. Κυριολεκτικά. Η μετακίνησή μου με την Αστική πια, είναι τα μικρά καθημερινά μου ταξίδια. Κι όταν λέω "ταξίδια", δεν εννοώ μόνο της διαδρομής απ' το σπίτι μου στο κέντρο της πόλης, εννοώ και το άλλο το "ταξίδεμα", εκείνο, που αφήνεται χαλαρά ο νους, που βρίσκει χρόνο και σκέφτεται, διαβάζει, γράφει, "βλέπει", ενώ οδηγεί άλλος...
Μεγάλη υπόθεση!

Να ' ναι καλά, οι αρμόδιοι που πήραν αυτοί την απόφαση! Όχι μόνο εγώ, όλη μας η γειτονιά και κυρίως οι μαθητές και οι φοιτητές, έχουν χαρεί πολύ αυτή την θετική πρόοδο που μας προέκυψε φέτος!

...Όμως, (το "βόδι" που λέγαμε, ο αχάριστος - οι αχάριστοι), θα θέλαμε κι ένα στέγαστρο!

Το' πα!
Άμα βρέχει, άμα κάνει κρύο, άμα περιμένεις και κανένα δεκαπεντάλεπτο, την έπαθες την ψύξη! Στην Στάση Πανεπιστημίου είναι ανοιχτός ο χώρος και θερίζει!
Θέλουμε ένα στέγαστρο!
...Να 'χει και ένα παγκάκι, για τον παππού, τον κουρασμένο...

Χρειάζεται παιδιά, γιατί έρχεται κι ο ήλιος! Κάν' τε, κάτι!

...Κι επειδή έρχεται και καλοκαίρι, αλλάζει και η ώρα, τι να λέει; Τελευταίο δρομολόγιο στις 10 και 30;
Τι να λέει; Ούτε οι κότες δεν κατιάζουν τόσο νωρίς!

Για βοηθήστε μας, σας παρακαλούμε! Δώσ' τε μας κίνητρα να κάνουμε όλη μέρα βόλτες με την Αστική και ... θα θέλαμε... να προσθέσετε κανένα δρομολόγιο ακόμα, ας είναι και ανά μισάωρο!
(Τι θα λέγατε για μέχρι τις 12, τουλάχιστον να έχουμε και κάτι από παραμύθι; Απ' την "Σταχτοπούτα"...)

και... αφού θα κάνουμε τις βόλτες μας, όλη μέρα και όση νύχτα μας δώσετε, θα μας δώσετε και το δικαίωμα κάρτας που έχουν στις μεγάλες πόλεις, ώστε να έχουμε κι εμείς οι Βολιώτες την σχετική έκπτωση που τώρα δικαιούνται μόνο οι πολύτεκνοι και οι ανάπηροι;

Μονά- ζυγά, ακούω για την πόλη μας και δεν έχω πολλές αντιρρήσεις.
Όμως, στρώστε μας κι εσείς ένα καλύτερο έδαφος!

ΑΣΤΙΚΟ ΚΤΕΛ ΒΟΛΟΥ, δώσε ζωή στην πόλη μας! Μπορείς!

...Όπως κι εμείς μπορούμε να ταξιδεύουμε "εντός", μόνο μαζί σου!

Τα 'πα!
Πώς τα' πα;
Άστα!
Δε, στα 'πα, Κατερίνα; Γράφεις βιαστικά και θα παρεξηγηθείς! Δεν γράφονται έτσι οι αιτήσεις!

Ξέρω... αλλά! Έχω να γράψω και για άλλα θέματα, έστω και βιαστικά! Είναι καλύτερο απ' το καθόλου!

Δεν υπάρχουν σχόλια: