Τρίτη 28 Μαΐου 2013

Σοβαρό - Συνέχεια

... Μπήκα τρέχοντας, ο νεροχύτης περιμένει, να περιμένει!
Και τα υπόλοιπα που είχα να κάνω, να περιμένουν κι αυτά!

Ένας ή μία "ανώνυμος", με ενημέρωσαν για την πολύ ενδιαφέρουσα σελίδα που αφορά τους αεροψεκασμούς και είναι εδώ: http://psekasmata.blogspot.gr

(Μόνο που στην αρχή έχει διαφημήσεις, εσείς, συνεχίζετε και μετά διαβάζετε. Εντάξει;)

Λίγα είδα, όχι πως δεν θα την έβρισκα προσεχώς την σελίδα, αλλά θέλω να ξεκαθαρίσω κάποια πράγματα για μένα.

Δεν είμαι "ανώνυμη", δεν είμαι "πλήθος", δεν ανήκω σε κανένα κόμμα, ούτε χρώμα, μ' ενδιαφέρει να ζω ελεύθερη, αλλά για να γίνει αυτό, πρώτα πρέπει να είμαι γερή και γι' αυτό παίρνω τον λόγο!

"Δόξα τω Θεώ", την δόξα, όπως είναι στις μέρες μας, δε θέλω να την φτάσω, αν και κάποτε ήθελα!
Πιστεύω πως, αν ήθελα, πραγματικά, "κάτι" θα γευόμουνα κι εγώ!
Όμως, δε θέλω "παλαμάκια"...
Ευτυχώς, κατάλαβα νωρίς, πως "τα παλαμάκια" κρατάνε λίγο... και τις περισσότερες φορές, δυστυχώς, είναι ψεύτικα!
Δεν τα θέλω, λοιπόν!
Πάμε παρακάτω:

Από παιδί είχα μια φωτογραφική μηχανή στο χέρι και φωτογράφιζα στιγμές. Επαναλαμβάνω: ΣΤΙΓΜΕΣ! Όχι, καλλιτεχνικές φωτογραφίες! Για να εξηγούμαστε...

Εδώ και σχεδόν δυο χρόνια, τσατιζόμουνα με τα ψεύτικα σύννεφα στον ουρανό που μου χαλούσαν τις φωτογραφίες...

Κοιτάζοντας όμως τα σύννεφα και τις φωτογραφίες... δεν είδα τις επιπλοκές που αυτά τα άσπρα σύννεφα, ίσως, έφερναν στην υγεία μου! Τονίζω! Λέω: ΙΣΩΣ! ( Δεν έχω επίσημα χαρτιά γιατρών ή επιστημόνων που να ονοματίζουν "αεροψέκασμα" στα όποια προβλήματα της υγείας μου ή στο όποιο "μπέρδεμα" εξετάσεων ή συμπτωμάτων! Σ' εκείνο που θέλω να επιμένω είναι πως, αφού γεννήθηκα Άνθρωπος, δε μπορεί ξαφνικά να είμαι Ελέφαντας! Και το κυριότερο, επιμένω πως δεν έχουν να κάνουν όλα με την ψυχολογία, όπως εύκολα λένε οι γιατροί! Προτιμώ να τα λέω μαζί σας, παρά στον καναπέ ενός πληρωμένου ψυχίατρου! ΕΛΕΟΣ! Κρατάω από παλιά ράτσα εγώ, που στη λύπη κλαίω, στη χαρά γελάω, μα κι εκεί μπορεί να κλάψω από συγκίνηση, στα δύσκολα βάζω κώλο και στα εύκολα κάνω κουμάντο και για τους δίπλα μου και για το δικό μου αύριο! Αυτή είμαι! Θα έλεγα και "δεν χρωστάω σε κανέναν", αλλά επειδή τα τελευταία χρόνια με μπερδέψανε, δεν το λέω! Να βγω απ' την παρένθεση;)

Ας διορθώσουν άλλοι τα αυθόρμητά μου... όπως κάνουν οι διορθωτές και στους συγγραφείς! Ε, μα!

Λοιπόν, επειδή τόσον καιρό που απέχω διάβαζα ιατρικά και έψαχνα.... (κοντεύω να ξεπεράσω τους γιατρούς σε γνώσεις!), δεν ασχολήθηκα με τους αεροψεκασμούς....

Τελευταίως, προέκυψε και πιστέψ' τε με, αν δεν μ' έσπρωχναν εκεί κάποια όνειρα (ύπνου), δε θα κατέληγα εκεί, στο να συνδυάσω... να ψάξω, να διαβάσω και να μιλήσω κιόλας!

Γι' αυτό, εφόσον υπάρχουν σελίδες που θα σας ενημερώσουν για τους αεροψεκασμούς, δείτε της μόνοι σας, μεν, μα, πρώτ' απ' όλα, ΕΠΙΜΕΝΩ, ψάξ' τε στον εαυτό σας, στην υγεία σας, την δική σας και των γύρω σας, να εντοπίσετε διαφορές στον οργανισμό σας, στις εξετάσεις σας (και μη μου πείτε η διατροφή, η φτώχεια, οι συνθήκες κ.λ.π., γιατί εγώ την ασιτία την πέρασα σε καλύτερες εποχές, χωρίς καν, να το καταλάβω!), προσέξ' τε λίγο τις "αλλαγές" σας... μετά τα σύννεφα και τότε, νομίζω, πως δε θα χρειαστεί κανένα κόμμα να μας βγάλει στον δρόμο! Οι εχθροί μπορεί να μπήκαν στην πόλη, τον αέρα που αναπνέουμε όμως, δεν έχει κανένας δικαίωμα να μάς τον στερήσει! Ακόμα και οι σκλάβοι, πρέπει να είναι ΟΡΘΙΟΙ!
Νομίζω;

Όσον αφορά εμένα, δεν σκοπεύω να βγάλω τα ιατρικά μου τα απόρρητα στο διαδίκτυο
(πόσο μάλλον των άλλων- γιατί δεν είμαι η μόνη με "βλάβες"... γενικής φύσεως...σωματικά, ψυχολογικά, οικονομικά, όλοι έχουμε, μα μην πάμε και "τζάμπα", ρε παιδάκι μου, έτσι, επειδή μάς ψέκασαν! Έλεος!)
και συνεχίζω:
έχω να κάνω πολλές δουλειές και στον Βόλο και στο χωριό, δεν με βοηθούν οι δυνάμεις μου, φέτος, ήδη άργησα, μα θα τα καταφέρω, γιατί έχω πείσμα και τσαγανό! Αυτό νομίζω, θα μάς κρατήσει ΟΛΟΥΣ ΟΡΘΙΟΥΣ και θα την βρούμε την άκρη!

Αν βρούμε και "ΑΝΗΣΥΧΟΥΣ" γιατρούς, (ναι, όπως το είπα και εννοώ, να νοιάζονται λίγο παραπάνω για τον Άνθρωπο, να μάθουν να "ακούνε" τον ασθενή και να το "ψάχνουν"... να μη βολεύονται στα έτοιμα ιατρικά δεδομένα), τότε, ΟΛΑ ΘΑ ΠΑΝΕ ΚΑΛΑ, για όλους ΜΑΣ!

... Γιατί, αν είναι τα σύννεφα.... ΑΛΙΜΟΝΟ, δεν κάνουν εξαιρέσεις, ούτε σε πλούσιους, ούτε σε φτωχούς, ούτε σε ΧΡΩΜΑΤΑ ΚΙ ΑΡΩΜΑΤΑ!

Αυτά, από Κατερίνα που ΣΑΣ ΤΑ ΕΙΠΑ, έτσι αυθόρμητα και βγαίνω!

Δεν υπάρχουν σχόλια: