Δευτέρα 22 Ιουλίου 2019

ΚΑΝΤΙΝΕΛΙΑ - "ΣΥΓΧΡΟΝΟΙ ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΟΙ ΜΟΥΣΙΚΟΙ"

Κάπου εδώ, είχα κρατήσει μια Στάση.
...Σήμερα, ενώ έχω αφήσει τόση άλλη "ύλη", στο περίμενε, ένιωσα την ανάγκη ν' ακούσω μουσική.
Η αλήθεια είναι, πως έχω πάρα πολύ καιρό ν' ακούσω...
Ούτε καν, στο γιουτιούμπ.
...Θυμήθηκα τους ΚΑΝΤΙΛΕΝΙΑ και είπα να τους "ψάξω".
Ομολογώ, με συγκλόνησαν, όλοι τους!
"Εύγε" τους!
...Να το πω;
Μέχρι και την ανάγκη να χορέψω, ένιωσα και ναι, σ' αυτή την φάση της ζωής μου που είμαι, αν ήμουνα μια άλλη, αν δεν είχα χίλιες έννοιες στο μυαλό μου, (και δουλειές), σίγουρα θα τα παρατούσα όλα στη μέση (κι ότι άφησαν να μαζέψω τα μαστόρια) και θα σηκωνόμουν να χορέψω!
Έτσι, μόνη μου, χωρίς θεατές, σα χαζούλα...
...Να 'ρθει ο άντρας μου κι ο γιος μου, κι αντί να βρουν τάξη στο σπίτι, να δουν εμένα να χορεύω, αμέθυστη, εδώ και 19 χρόνια!
...Σε γιατρό θα με πήγαιναν, σίγουρα!
Είναι υπέροχοι, παιδιά! ΥΠΕΡΟΧΟΙ!

***

"ΣΥΓΧΡΟΝΟΙ ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΟΙ ΜΟΥΣΙΚΟΙ"...ΚΑΝΤΙΝΕΛΙΑ { ΕΡΤ3 - 8/12/2018 }


***
Σχ. Το παραπάνω βίντεο εξηγεί την ιστορία του Συγκροτήματος.

***

Kadinelia - Με γελάσαν τα πουλιά (live @Καφέ Αμάν Σέρρες 22-04-2016)

***


kadinelia - Μου παρήγγειλε τ' αηδόνι (live @Καφέ Αμάν Σέρρες 22-04-2016)


Τίτλος τραγουδιού: Μου παρήγγειλε τ' αηδόνι (παραδοσιακό) Ενορχήστρωση: Kadinelia Θανάσης Ζήκας: κιθάρα, φωνητικά Εύη Σεϊτανίδου: κιθάρα, τραγούδι Καφέ Αμάν, Σέρρες 22-04-2016

***

Να μην ψάξω κι άλλα βιντεάκια, απόψε!
Δεν προλαβαίνω.
Οι άντρες μου έχουν άλλο πρόγραμμα.

Θα εξηγήσω σε άλλη ανάρτηση, ίσως και σε άλλο χρόνο (δεν ξέρω, αν θα προλάβω απόψε), γιατί "στάθηκα" στους "ΚΑΝΤΙΛΕΝΙΑ" και "τι" με συνέδεσε "τυχαία;" μ' αυτούς. (Θα φέρω λίνκ) ΕΔΩ!

ΑΞΙΟΙ ΠΑΙΔΙΑ, ΑΞΙΟΙ!
ΞΕΧΩΡΙΣΤΟΣ, ΘΑΝΑΣΗ!
ΠΑΝΑΞΙΑ, ΕΥΗ!
Τίποτα τυχαίο σ' αυτή τη ζωή!
"ΘΕΡΜΑ ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ"!
ΥΓΕΙΑ, ΚΑΛΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ, ΕΜΠΝΕΥΣΕΙΣ και ΕΠΙΤΥΧΙΑ!
ΤΗΝ ΑΞΙΖΕΤΕ!
ΘΑ ΤΗΝ ΕΧΕΤΕ!
***

Δεν υπάρχουν σχόλια: