Πέμπτη 4 Ιουλίου 2019

ΠΡΟΣΟΧΗ: Spam mail, τάχα απ' την Yahoo.gr

ΠΡΟΣΟΧΗ: Spam mail, τάχα απ' την Yahoo.gr

***
... 13 χρόνια στο ίντερνετ, πολλά μου έχουν συμβεί, γενικώς και ειδικώς. (γνωστό σε όσους με διαβάζουν)

...Νύχτα ήταν στα βουνά και στα σύνορα 2 με 3 Ιούλη, παρέλαβα ένα ανησυχητικό μήνυμα, με πολλά πειστήρια ότι ήταν απ' την YAHOO, αλλά καχύποπτη για όλους και για όλα πια, (δεν μπορεί να μου δίνουν χρόνο μια μέρα, φάνταζε ως απειλή), ζήτησα πρώτες βοήθειες και ναι, πήρα την επιβεβαίωση πως ήταν σπαμ.

...Δεν ξέρω τι θα συνέβαινε, αν δεχόμουνα την ... απειλητική "αναβάθμιση" που μου πρότειναν...

Νιώθω την ανάγκη, να προλάβω κι άλλους, δημοσιεύοντας το "πάθημά" μου.

***



Yahoo

Dear Yahoo! Mail user,

Access to your e-mail is about to expire on 04/7/19,
We recommend that you upgrade your account to avoid the suspension
Please click below to upgrade your account.


CLICK HERE TO UPGRADE NOW




 Thank You.
 Yahoo !n© 2019 All Rights Reserved, Do Not Reply This Mail.......


***
...Σίγουρα, πανικοβλήθηκα!
Το ότι παρακολουθούνται όλα μας, πια, το ξέρουμε... αλλά όχι, ξεκλειδώνοντας κι εμείς οι ίδιοι τις "πόρτες" μας!
Μπορεί να είμαστε πολλοί από "χωριό" κι "αγράμματοι", (με την εξέλιξη της τεχνολογίας και τις αλλαγές της), μα κάποια στιγμή η πολλή κακή εμπειρία, σε "ξυπνάει", θέλοντας και μη.

Πρώτη μου κίνηση, να ψάξω για εντολή αλλαγή κωδικού.
Πουθενά πια, τέτοια εντολή!
Πολύ κουφό και δεν καταλαβαίνω, γιατί;

Γκουγκλάρισα.
Ότι βρήκα (π.χ. αυτό:https://www.daskalemata.gr/email-providers-help/yahoo-mail-help/change-password-at-yahoo.html) ίσχυε για το παρελθόν και ότι ήδη ήξερα, μα "της σήμερον, δεν ισχύει".

...Τελικά, βρήκα την "άκρη" μου.
"Παγίδες", παντού. Αυτό διαπιστώνω, συνέχεια.

...Εν ολίγοις, το ΝΟΥ σας, εσείς που είστε συνέχεια στο ίντερνετ και μάλιστα με τα κινητά!

Δεν υπάρχουν σχόλια: