Κυριακή 4 Οκτωβρίου 2020

Γιώργος Πάγκαλος - Αϊντα - Χίλια μυστικά - μουσικά, στις Αλυκές Βόλου

***

Ήταν μια βραδιά που ακολούθησα τρεις άντρες, για φαγητό και μουσική στις Αλυκές.
Η αλήθεια είναι πως εκείνες τις μέρες, δεν είχα ιδιαίτερη διάθεση, γιατί δυο αγαπημένοι μου άρρωστοι, δεν έβγαιναν στιγμή απ' το μυαλό μου.
Είπα όμως το "ναι", γιατί και τα πολλά "όχι", βλάπτουν στο ζευγάρι, ακόμα και στους φίλους.
Άκεφη, σχεδόν αγγαρεία, μέχρι που φτάσαμε εκεί και είδα την ορχήστρα!
"Μα, αυτός είναι ο Γιώργος Πάγκαλος! πολύ καλός τραγουδιστής", είπα στον άντρα μου.
"Τον ξέρεις;" με ρώτησε ξαφνιασμένος. (εφόσον κι άλλες φορές είχε πάει μόνος του ο ίδιος με αντροπαρέα.)
"Τον έμαθα μέσω του Σπύρου Μακρυγιάννη, γιατί τραγούδησε και δικούς του στίχους!" είπα με μεγάλη χαρά. 
"Τον θυμάσαι τον φίλο μου τον Σπύρο;"
"Πώς δεν τον θυμάμαι!"
Αυτό ήταν.

Από κει και πέρα, αυτό ήταν το "φάρμακό" μου. Για λίγες ώρες, ξέχασα τα πάντα.
Αφέθηκα στην μουσική, στα τραγούδια, στα λόγια, στις αναμνήσεις που μου ξυπνούσαν, θαυμάζοντας το ταιριαστό ταλαντούχο ντουέτο, το πανέμορφο ζευγάρι (μετά το έμαθα αυτό) την Αϊντα και τον Γιώργο, τον Γιώργο και την Αϊντα!
Στο τέλος είδα και τα παιδάκια τους, που έτρεξαν στην αγκαλιά τους, μόλις τελείωσε το πρόγραμμα, γιατί θα κυκλοφορούσε ο κορωναϊός.
Φυσικά κράτησα και τα ενθύμιά μου, μα δεν θα σας δείξω πολλά, γιατί έχω κάκιστη μηχανή, ειδικά σε νυχτερινές λήψεις και θα τους αδικήσω.
Ήταν μια υπέροχη βραδιά, μοναδική κι αξέχαστη!
Το αστείο (αν μπορεί να ειπωθεί έτσι) είναι ότι φυσούσε αέρας και τους πήρε τις παρτιτούρες... ταξίδι στην θάλασσα!
Έχουν τόσο ταλέντο, τόσο χαμόγελο, τόσο ανοιχτή και ζεστή αγκαλιά αυτά τα παιδιά, οι παρτιτούρες "έτσι κι αλλιώς", κυλούν στο αίμα τους.
Υγεία και "ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ" στην ζωή τους και σε όλα τα όνειρά τους, τους εύχομαι, ολόψυχα!
  












***
Να ξεκινήσουμε με δυο δυνατά τραγούδια του Βολιώτη φίλου μας, Σπύρου Μακρυγιάννη 


που ήταν και η αφορμή να τον γνωρίσω πολύ νωρίτερα. Τον Σπύρο θα τον βρείτε εδώ
για να του θυμίσετε να μην σταματήσει να γράφει και να τον συγχαρείτε! Δεν "ασχολήθηκε" τυχαία ο Γιώργος Πάγκαλος, μαζί του! "Κάτι" μυρίστηκε ο Καλλιτέχνης!

***

"Του μοναχού" Γιώργος Πάγκαλος lyric video

***

Γιώργος Πάγκαλος "Δυνατή Βροχή" official audio 2019

***
Να φέρω και την μεγάλη επιτυχία, "Χίλια μυστικά":



Γιώργος Πάγκαλος featuring LAVA - Χίλια Μυστικά | Official music video

***

Την σελίδα του ανερχόμενου (και δικαίως) τραγουδιστή, θα την βρείτε, ΕΔΩ.

Εκεί στην σελίδα του, θα βρείτε πολλές συνεντεύξεις του και θα μάθετε το βιογραφικό του, για να μην σας ζαλίσω εγώ, στα "εδώ" και στα "εκεί".

***
Κάπου εδώ, να φέρω και δυο ερασιτεχνικά δικά μου βιντεάκια, της αρχής και του επιλόγου της δικής μου, εκείνης βραδιάς.

Γιώργος Πάγκαλος - Αϊντα - Αλυκές Νο 1 και Νο 2

***


***

"...Ένα δάκρυ κύλησε..."
Πολλά, Γιώργο, πολλά! κι ας μη φάνηκαν.

***

Κλείνοντας, "έκλεψα" μια φώτο - ποίηση απ' τον αγαπημένο μου Σπύρο, κι ας χαθήκαμε!


Αν και νυχτώνει, μια "ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΖΩΗΣ", εύχομαι σε όλους τους καλλιτέχνες, είτε τους γνωρίζω, είτε όχι, είτε χαθήκαμε με μερικούς, είτε όχι!
Η ζωή μας κάνει κύκλους.
Γεροί να είμαστε!

2 σχόλια:

Unknown είπε...

XARHKA POU KSEXASTHKES, EIDIKA ME DIKOUS SOU AN8RWPOUS...KAPOU-KAPOU XREIAZETAI...

SAN SHMERA FTEROUGHSE H KARDIA THS KARDIAS MOY...

AKRIBWS ENAS MHNAS....

NA EISTE OLOI SAS KALA, ME YGEIA.

Κυκλαμίνα είπε...

Κάνε ΚΟΥΡΑΓΙΟ, Γιώτα μου! Είναι ανοιχτή ακόμα η πληγή και τρέχει.
ΣΕ σκέφτομαι. Σε συμπονώ. Πώς να βοηθήσω, δεν ξέρω. Αυτή η απόσταση, θα είναι ο μεγάλος εχθρός μου, πάντα.
Κράτα γερά, ΣΕ ΠΑΡΑΚΑΛΩ!
Να ζήσετε να τον θυμόσαστε όλοι σας και να μην κλαίτε. Αυτό θα ήθελε νομίζω κι Εκείνος, που ήταν γλετζές και ζεϊμπεκάκιας.
Όλοι θα τον θυμόμαστε, είναι σίγουρο.
Μια σφιχτή - σφιχτή αγκαλιά.