Πέμπτη 27 Αυγούστου 2020

Άλλο να τ' ακούς, άλλο να το ζεις

Όπως τα λέει ο τίτλος, ακριβώς!
Υπάρχει μεγάλη διαφορά στο να ζήσεις κάτι, απ' το να στο περιγράφουν άλλοι ή να τ' ακούς στις ειδήσεις.
...Γι' αυτό λέμε, θέμα "εμπειρίας"...
Τόσο γνωστό σε όλους σας, μα εγώ... λόγω χωριού, χθες το έζησα και φυσικά δεν μου άρεσε, γι' αυτό και το γράφω.
Εν ολίγοις, έδρα Βόλος, ραντεβού σε τσιπουράδικο με φίλους, ποτέ δεν φοράω ρολόγια, δεν έχω καλή σχέση με τον χρόνο, κάποια στιγμή ήρθε και το δώρο - παγωτό - "χαλαρά, Κατερίνα", είπα από μέσα μου, "έσκασες στο φαί", "γρήγορα", ακούω τον άντρα μου, που μας μοίραζε στα γρήγορα στα γεμάτα αποφάγια πιάτα μας, κομμάτια παγωτού, τονίζοντας πως "θα κλείσουν τα φώτα, κλείνει το μαγαζί, πήγε 12 παρά 10!"
12 παρά πέντε, ήμασταν στον δρόμο, ήδη, χωρισμένοι κι απ' την παρέα!
Πόσο κακή εντύπωση μου έκανε, δεν φαντάζεστε!
Φυσικά και δεν φταίει το μαγαζί, με τους ωραίους του μεζέδες!
"Κορωνοϊός", λέει η αφορμή, υγεία, νόμοι κι αστυνόμοι, μέτρα προφύλαξης, ένιωσα σα να μπήκα σε ταινία κακής επιστημονικής φαντασίας, εγώ... η πρώην νυχτόβια και νυν, χωριάτισσα...
Και μη χειρότερα, να λες! γιατί η "ταινία" έχει επιτυχία και πάει για πολύχρονο σήριαλ, οπότε,
ΝΑ ΜΑΣ ΕΧΕΙ ΚΑΛΑ Ο ΘΕΟΣ, να προσαρμοζόμαστε με τα σκηνικά και τους ρόλους!
Μουσική!
Επιβάλλεται!

***

ΜΑΣ ΚΟΨΑΝ ΤΟ ΦΩΣ - ΜΑΡΙΝΕΛΛΑ & ΚΩΣΤΑΣ ΧΑΤΖΗΣ


***

Δεν υπάρχουν σχόλια: