Δευτέρα 4 Οκτωβρίου 2021

Το χαμόγελο του κυκλάμινου της Γιώτας Σπανού - Στρατή

 


...Συνήθως, θέματα που αφορούν την Γιώτα - Αστοριανή, τα πηγαίνω στο Τιμής Ένεκεν, σε μια γωνιά, ειδικά δική της, αυτή την φωτοσύνθεσή της όμως, με την ελπίδα που δίνει το χαμόγελο του κυκλάμινου, για βαθύτερους δικούς μου λόγους, ΕΠΙΒΑΛΛΕΤΑΙ να υπάρχει και στο ΑΓΑΝΤΑ!

Την Ανώτερη Ποίησή της και τα νοήματα αυτής, θα τα βρείτε στο δικό της blog, ΕΔΩ!

Εγώ της εύχομαι ΟΛΟΨΥΧΑ, να είναι γερή, ευτυχισμένη και να γράφει, αυτά που κανείς άλλος στην εποχή μας, δε θα μπορέσει ποτέ να γράψει και να μας εκφράσει εις βάθος... ειδικά εμένα που το αγριοκυκλάμινο είναι η "σημαία" μου, ολόκληρης ζωής!

4 σχόλια:

Αστοριανή είπε...

Η Αγάπη για το ¨΄αγριο κυκλάμινο" μας ενώνει.
Όση ομορφιά και χρώματα να έχουν τα διακοσμητικά
δεν γίνεται να παραβγούν με την γοητευτική φυσική ομπρφιά του κυκλάμινου που προσφέρει η μάνα-Φύση.
Για λόγους ευνόητους
δεν σου το αφιέρωσα... Μου έχεις προσφέρει τόσα πολλά, έχουμε γίνει οικογενειακοί Φίλοι,
κι αυτό μετράει πολύ σε μένα.

Ακόμη ένα ευχαριστώ για την Φιλία μας.

Κυκλαμίνα είπε...

Γιώτα μου, γλυκιά μου, Γιώτα, αγαπημένη μου ξενιτεμένη μεγάλη αδελφή!
Αν αυτό που μας ένωνε και κράτησε ζωντανή την αγάπη μας τόσα χρόνια, ήταν τα αφιερώματα, θα ήμασταν για κλάματα ή καλύτερα, οι χειρότερες θεατρίνες!
Ούτε να το ξανασκεφτείς ή ξαναγράψεις, ούτε για αστείο!
Μεγαλώσαμε αρκετά πια, μας ζύμωσαν και μας ωρίμασαν οι καταστάσεις και η τακτική επαφή με χίλιους τρόπους, μην προσβάλλουμε τα ελεύθερα αγριοκυκλάμινα που φυτρώνουν παντού, κι είναι για ΟΛΟΝ τον κόσμο!
Να είσαι ΚΑΛΑ!
Να ΣΕ ΠΡΟΣΕΧΕΙΣ!
Χαρά στο κουράγιο σου να μπαίνεις στα bloggs, ακόμα!
Φιλάκια, τα λέμε, προσεχώς, ελπίζω!
Το περιστέρι αργεί... Βρήκε παλιόκαιρο...

Αστοριανή είπε...

...ναι, ναι! πολύ κουράγιο=μοναξιά και άγιος ο Θεός... αλλιώς=τρέλα=γεροκομείο ή τρελάδικο!!!!!



Το περιστέρι αργεί... Βρήκε παλιόκαιρο...

...θα κοιτάξω για την απόδειξη...

Φιλιά σε όλους

Κυκλαμίνα είπε...

Εκμεταλλεύσου την μοναξιά σου για δημιουργία, Γιώτα μου! Μην το βάζεις κάτω, μην βουλώσεις ποτέ την δική σου πηγή, με τα ίδια σου τα χέρια!
Τα ταχυδρομεία μας είναι για κλάματα, υπομονή!
Φιλιά και κράτα γερά!