Τετάρτη 29 Αυγούστου 2012

Χρόνια σου πολλά... εαυτέ μου!

Δώρο ανεκτίμητο:
Την μικρή Κυκλαμίνα... την πλανέψανε! 52 ολόκληρα χρόνια! Μισός αιώνας, συν δύο!
κι αυτά:

· ·

  • Αρέσει στους John Samaras και Georgia Xinogala.

    • Georgia Xinogala na ta ekatostiseis
      πριν από μία ώρα περίπου · · 1

    • Kateirina Noima Γιουλάκι!!! Αίμα μου, πού είσαι; Ευχαριστώ!!! Δεν ήρθες από κει! Μόνο στον γάμο πήγες;

    • Vasilis Samaritakis A Full ΑΡΑ ΕΙΜΑΙ ΕΝΤΟΣ ΧΡΟΝΟΥ!! ΠΟΛΥΧΡΟΝΗ!! ΠΑΝΤΑ ΓΕΡΗ ΚΙ ΕΥΤΥΧΙΣΜΕΝΗ!!
      πριν από μία ώρα περίπου · · 1

    • John Samaras Na ta ekatostisis me hamogelo!
      Πριν από 57 λεπτά · · 1

    • Kateirina Noima Βασίλη μου, τώρα γελάω εγώ! Με τόσο χρόνο, μέσα θα ήσουνα, έτσι κι αλλιώς! Τηλεφώνησε και η κόρη μου, νωρίτερα. Πεθάναμε στα γιέλια! "Αμάν, βρε μαμά! Μ' έχουν κουράσει τα γενέθλιά σου! 3 φορές στις 25 (πρωί- μεσημέρι-βράδυ, 3 σήμερα, πολυήμερα κατάντησαν! Ούτε οι πολιτιστικές εκδηλώσεις δεν κρατούν τόσο!" Γελάγαμε... "Αποφάσισε εσύ πότε θα με γιορτάζεις! Εγώ τι φταίω;" της είπα και γελάγαμε. Αύριο να δεις τηλέφωνα απ' το σόι! Εκείνο δεν ξέρει τι λέει η ταυτότητα! Θυμούνται το πανηγύρι, μαζί κι εμένα! Φιλιά, Βασίλη! Χτυπάνε τηλέφωνα! Ακόμα να πάω στο "σαλόνι"!
      Πριν από 48 λεπτά ·

    • Kateirina Noima Γιάννη, ευχαριστώ! Να είσαι καλά εκεί και να μας θυμάσαι, ε; Να έρχεσαι πιο συχνά! Μη ξεχαστείς εκεί!
      Πριν από 46 λεπτά ·

Δεν υπάρχουν σχόλια: