Πέμπτη 1 Μαΐου 2014

Πρωτομαγιά 2014 με την γάτα μου, την Ελπίδα!

Πρωτομαγιά 2014 με την γάτα μου, την Ελπίδα!
Με ελπίδα!!!


Το κλαδί ελιάς της Ειρήνης, ήταν εκεί και με περίμενε, σήμερα, Πρωτομαγιά, 2014. Το κοίταζα τη νύχτα, το κοίταζα μέχρι το μεσημέρι, μόνη μου ήμουνα, ο κήπος ήταν εκεί, με περίμενε, το ήξερα... Κάποια στιγμή πήρα τα σύνεργα, η Ελπίδα μου διαμαρτύρονταν. Ήθελε παρέα ή να την πάρω μαζί μου. Πράγμα δύσκολο...


Δεν χρειάστηκε να το σκεφτώ πολύ. "Θα γυρίσω να το φτιάξουμε μαζί, Ελπίδα μου! Περίμενε!", της είπα και φυσικά, κράτησα την υπόσχεσή μου, κι εκείνη το χάρηκε αφάνταστα! 
Εγώ, πάλι... χάρηκα πολύ με την χαρά της, κι ας έβρεχε!
Καθ' ένας με την παρέα του και τις στιγμές του! Έτσι πάει!
ΚαλόΝ μας, ΜΗΝΑ! 






Θα φέρω προσεχώς τα βιντεάκια μου.... και τις φωτογραφίες στο άλλο blog.


*** ****** *****
*****

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 Κι ΥΣΤΕΡΑ..... χτύπησε τηλέφωνο!

 "ΣΗΜΑΔΙ" του ΑΓΙΟΥ ΕΦΡΑΙΜ!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια: