Σάββατο 27 Αυγούστου 2022

Παρακαλώ την Google Maps της Ζαγοράς, και τον δήμο για τα αδέσποτα

 Παρακαλώ την Google Maps της Ζαγοράς, να διορθώσει τις οδηγίες για την πλατεία του Αγίου Γεωργίου, απ' τον δρόμο της βρύσης Αδελφών Καϊπατζή, να μην οδηγεί τους τουρίστες στην αυλή μου.

Και τον Δήμο να βάλει κάποιες ταμπέλες.

Μου φτάνει το κοπάδι με τα αδέσποτα, ΕΛΕΟΣ!

Ούτε μπουγάδα δεν μπορώ ν' απλώσω. Τα ξεσκίζουν όλα και ψάχνουμε να βρούμε παντόφλες ή ότι άλλο ξεχάσαμε έξω τη νύχτα.

Προσπάθησα φέτος να είμαι σκληρή, να μην ταίζω τα σταθερά αδέσποτα που μ' αγαπάνε κι έρχονται σταθερά, μόλις με μυρίσουν, για να μην το κάνουν στέκι και τα υπόλοιπα, αλλά... η ψυχή μου ξέρει πόσο στεναχωρήθηκε στο παραπονεμένο βλέμμα των γνωστών και πόσο αγανάκτησα με το να μαζεύω μέσα στο σπίτι τα βρεγμένα ρούχα κάθε νύχτα.

Τέτοια αγέλη αδέσποτων, δεν έχω ξαναδεί!

ΓΙΑΤΙ, άραγε;

Η επείγουσα λύση είναι να φράξω εγώ ή να δοθούν οι σωστές λύσεις απ' τους αρμόδιους;

Φαντάζομαι ότι δεν είναι μόνο δικά μου προβλήματα που δεν ζω μόνιμα εκεί.

Δεν υπάρχουν σχόλια: