Πέμπτη 21 Μαΐου 2009

ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ σε όλους όσους γιορτάζουν!

Χρόνια Πολλά στην Λένα μου, στην Ελένη Γκίκα, στην κάθε Ελένη, στον Κώστα και κάθε Κωνσταντίνο!


Διαλέχτε...

Ευχαριστώ Φωτεινή για τα τραγούδια!





Ελένη, Χαρούλας Αλεξίου





Η Ελένη στο μπαλκόνι...




Η Ελένη του Μάη



Η Ελένη του Πάρη



Η Ελένη των Πατρών



Η Ελένη της Άννας Βίσσυ

Τα τραγούδια είναι όλα μελαγχολικά, αλλά τι να κάνουμε; Φτωχό το ρεπερτόριο και οι Ελένες, μάλλον μελαγχολικές!

*****
Πρώτη ανάρτηση 21/5/09 12:01
(Ο υπολογιστής μου απόψε τα έφτυσε. Δεν ξέρω αν θα ξανανοίξει. Μου κάνει άγρια κόλπα. Δεν μπόρεσα να ανταπεξέλθω στις υποχρεώσεις μου, γενικώς! Πολλά τα εμπόδια, αδελφάκι μου! Μη ξεχάσετε να δείτε το νέο βιβλίο της Ελένης Γκίκα, "Πλήθος είμαι", εκδόσεις Άγκυρα)

ΚΑΛΟΤΑΞΙΔΟ, ΕΛΕΝΗ ΜΑΣ! Πάντα ΠΛΗΘΟΣ να είσαι!

2 σχόλια:

Φωτεινή S είπε...

Χρόνια Πολλά!
Να χαίρεσαι τη Λένα σου!

Κατερίνα δε 'στάπα; είπε...

Ευχαριστώ Φωτεινή!
Καλή επιτυχία στον γιόκα σου!