Σάββατο 30 Νοεμβρίου 2013

Το κορίτσι που δίνει

Κυκλοφορεί ένα κορίτσι που δίνει απλόχερα, σε όλον τον κόσμο, μα τα πιο πολλά τα δίνει σε μένα. Δε ξέρω γιατί.
Μ' έχει σκλαβώσει, μ' έχει συγκινήσει...
Καταζητείται...
Το 'σκασε απ' τις Ουράνιες Στρατιές και στριφογυρίζει στα μέρη μας.
Θα την αναγνωρίσετε απ' την κρυστάλλινη φωνή της, απ' την τσακπίνικη ματιά, απ' την σεμνή εμφάνισή της.
Είναι δασκάλα μουσικής, συνάμα και σπουδάζει!
Αφήνει αποτυπώματα παντού, εύκολα θα την βρείτε.




Έφερα "αποδείξεις", με μπέρδεψε κι ο Λάμπρος...

Είναι μια δεύτερη ανάρτηση "για δεν χωράν", τα δώρα της γιορτής μου!

Η πρώτη, με το κόκκινο, με ταξίδεψε "άγρια" στο παρελθόν, ξυπνώντας αναμνήσεις που νόμιζα πως είχα "κρύψει" πολύ βαθιά μέσα μου.
Μιλάμε για πολύ βάθος...
Η Λαμπρινή όμως, "σκάλισε" πολύ και διάλεξε τα "καλύτερα"...
Όχι σε ήχο, ούτε σε εικόνα, αλλά σε στιγμές, ότι, έτσι κι αλλιώς, ήθελα να "κρατήσω", τότε που όλα μύριζαν "τώρα".

Την "Ευχαριστώ" πολύ!
Αυτή η λέξη, τι να φτάσει;
http://musicequisite.blogspot.gr/2013/11/blog-post.html



2 σχόλια:

Paraskevi Lamprini M. είπε...

πολύ όμορφη ανάρτηση, (συγκινητική) μία έκπληξη...

Δεν ξέρω τι να πω... Θα πω με όλη μου την καρδιά ένα "ευχαριστώ..."
ίσως αυτό τα καλύπτει όλα...

νασαι καλά, καλή μου ... πολύχρονη πάντα!!!

Κατερίνα δε 'στάπα; είπε...

Δεν τα καταφέρνω Λαμπρινή μου, με τα λιβανίσματα και τα παλαμάκια, γι' αυτό έδωσα ένα μικρό στίγμα.
Σταγόνα δικής μου αγάπης, στον δικό σου ωκεανό.
Φιλιά πολλά, να σ' έχει ο Θεός καλά! Να σε φωτίζει και να σου δίνει υγεία και χαρές!
Δεν θα μαρτυρήσω άλλα, μη σε πιάσουν, σε θέλουμε!