Δευτέρα 11 Νοεμβρίου 2013

Της βροχής

Εδώ ανήκει η ανάρτηση της βροχής, πάλι της Λαμπρινής, που είναι αδύνατον όμως να την βρω, έτσι που τα έχω καταφέρει!

Χάος και όλα "άτακτα", όπως και η ζωή μου!

(Θα  την βρω όμως, μάλλον θα με βοηθήσει και εκείνη, ελπίζω!)

Εγώ πάω να ξεκλειδώσω ένα βιντεάκι μου, αφορά γενική βροχή, της το χαρίζω.

Ήρθε η στιγμή του, μια και βρέχει σήμερα!




 Υγ. Οι εικόνες μου αφορούν δύσκολα "ταξίδια". Δεν τις εύχομαι ούτε στους εχθρούς μου!

Υγ.2


Paraskevi Lamprini M είπε...
Ναι..κολλητή μου φίλη..ναι!!!....


λοιπόν: ΕΔΩ το λινκ... της βροχής.. http://dhmotikomousikh.blogspot.gr/2013/10/blog-post.html

και εδώ το λινκ... άλλης ανάρτησης που έχει και βίντεό σου , και φώτο από Χορευτό.. Υπάρχεις.. παντού!! Τι να κάνω;...

http://dhmotikomousikh.blogspot.gr/2013/09/1-galaxy-web-radio.html

, αρκετά είπα... Αναμονή... για την εορτή σου...

νασαι καλά... Σου εύχομαι πάντα η βροχή να περιέχει τις καλύτερες αναμνήσεις για σένα...

Λαμπρινή Τ. , η φίλη...

4 σχόλια:

Paraskevi Lamprini M. είπε...

πολύ ευγενική η ανάρτηση... και η αφιέρωση... γι'αυτό μου αρέσει η Δεσταπα.. δεστάπα;;...

φίλη μου, Κατερίνα...
1ον δεν ξέρω αν πέτυχα την ανάρτηση της βροχής που λες... (το λινκ που σου έδωσα... )
2ον αν δεν την πέτυχα... τι εννοείς;.. ανάρτηση της βροχής;...
3ον.. και τέλος.. ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ!!!

Κατερίνα δε 'στάπα; είπε...

Λαμπρινή μου, δεν είναι θέμα ευγένειας. Πάει αυτή. Την έχω χάσει πια. Είναι θέμα εξομολόγησης, αλήθειας, θέμα που το παραδέχομαι και καλά είναι να είναι γραμμένο, μια και οι σελίδες μου δεν έχουν πια, ψυχογραφήματά μου.

Η ουσία είναι ότι ήρθες στην ζωή μου με πολλά γεμάτα "καλάθια αγάπης" και προσφοράς, με πολύ ενδιαφέρον, ακόμα και να με συναντήσεις και δις, και τρις, κι εγώ, ζώντας τις φάσεις μου (οι οποίες λυπάμαι που δεν εξηγούνται - ίσως σε κάποιο μελλοντικό μυθιστόρημα με καταλάβεις)δεν είχα "άδεια" χέρια να τα δεχτώ.
"Κολυμπούσα" και "κολυμπάω" ακόμα
κι ούτε ξέρω πότε θα πιάσω στεριά.

Μόνο να με συγχωρείς! Δεν έχω νοιώσει μίσος για άνθρωπο, δεν μου φταίει κανένας, αν εγώ ξανοίχτηκα πολύ και δεν προλαβαίνω τώρα να ασχοληθώ με την ζωή μου και τα προβλήματά μου.
Αυτό είναι όλο.

Λάθος στιγμή και λάθος χρόνοι.

Δεν βρίσκω το μέιλ (στο γιαχού γίνεται χαμός) με το λινγκ της ανάρτησής σου για την βροχή που με τιμάς κι εκεί με δικά μου βιντεάκια. (Αυτό εννοώ.)

Οι ευγένειες και οι σχετικές λέξεις μ' αυτές, Λαμπρινή μου, στην δική μας "παράξενη φιλία", είναι περιττές.

Ότι θα σου έγραφα στο μέιλ, το γράφω κι εδώ.

Να είσαι καλά!
Στεναχωριέμαι πολύ μόνο, που συνέχεια σε πληγώνω, γιατί εγώ ζω σε "άλλο" κόσμο, με πολλές υποχρεώσεις και οικογένεια.
Αν ήμουνα ελεύθερη, θα ήσουνα η κολλητή μου φίλη, γιατί ξέρεις να ζεις καλά την ζωή, της χαμογελάς αισιόδοξα και αυτό μ' αρέσει!
Τώρα όμως, προσαρμοζόμαστε! Ναι;

Paraskevi Lamprini M. είπε...

Ναι..κολλητή μου φίλη..ναι!!!....
και... σσσ... Τι να λέω;;...

Και το βρηκα.. πρωι πρωί μου ήρθε η φλασιά!!! (λέω κι εγώ, ποια βροχή;... Άσε, και τις αναρτήσεις μου ξεχνάω!! χαχα..)

λοιπόν: ΕΔΩ το λινκ... της βροχής.. http://dhmotikomousikh.blogspot.gr/2013/10/blog-post.html

και εδώ το λινκ... άλλης ανάρτησης που έχει και βίντεό σου , και φώτο από Χορευτό.. Υπάρχεις.. παντού!! Τι να κάνω;...

http://dhmotikomousikh.blogspot.gr/2013/09/1-galaxy-web-radio.html

Ησυχία μες στην τάξη τώρα... , αρκετά είπα... Αναμονή... για την εορτή σου...

νασαι καλά... Σου εύχομαι πάντα η βροχή να περιέχει τις καλύτερες αναμνήσεις για σένα...

Λαμπρινή Τ. , η φίλη...

Κατερίνα δε 'στάπα; είπε...

Κολλητή, ευχαριστώ! Και βρέχει πάλι! Τίποτα τυχαίο!
Μπήκα στα πεταχτά, άλλη στιγμή θα τα ενώσω στην ανάρτηση. Εντάξ;