Κυριακή 17 Νοεμβρίου 2013

"Κανείς υπεύθυνος πλέον για την Κάρλα"




Υπάρχουν χίλιοι λόγοι για να στεναχωρεθείς....
Για να χαρείς, δεν υπάρχουν!
Ένας απ' αυτούς είναι και ο αργός θάνατος της Κάρλας.
Έκανα όνειρα πολλά γι' αυτήν, όταν άνθιζε η ελπίδα της...
Στεναχωρέθηκα πολύ όταν άρχισαν να φτάνουν πολλά κακά μαντάτα στ' αυτιά μου.
Ευτυχώς, έχω άλλοθι... στο πόσο την ερωτεύτηκα.
Μετά το Νοσοκομείο, ο άντρας μου, η κόρη μου, πρότειναν βόλτες. Τσίπουρα, καφέ...
"Στην Κάρλα θέλω να πάω! Να φωτογραφήσω και να δω τα πουλιά..."
Δεν πήγαμε τελικά. Δεν προλάβαμε.
Χάθηκα και με τον Σωτήρη, μα ... με έφτασε το κλάμα της ψυχής του, μέσω της εφημερίδας...

Σωτήρης Γκανάτσιος, πρόεδρος Κέντρου Μελέτης Βοιβηίδας - Κάρλας

"Κανείς υπεύθυνος πλέον για την Κάρλα"

"Η φύση όμως δεν περιμένει. η ζημιά γίνεται κάθε μέρα που περνά", εξηγεί.

Εφημερίδα Η ΘΕΣΣΑΛΙΑ 10/10/13 - ΤΟΥΛΑ ΚΕΚΑΤΟΥ

Υγ. Ότι κι αν εξηγήσεις εσύ, Σωτήρη μου, αν ο κόσμος δεν ενωθεί, αν δεν κατασκηνώσει εκεί να "φωνάξει", δεν πρόκειται ποτέ ν' αναστηθεί η λίμνη και να γίνουν πόλος έλξης τα Κανάλια!

Δυστυχώς, κι είναι μεγάλο "Κρίμα".

Δεν υπάρχουν σχόλια: