Δευτέρα 30 Σεπτεμβρίου 2019

titroo - μανιτάρια του βουνού, τηγανισμένα, σάντουιτς!

***
Ευτυχώς, τα έφαγα χθες και νωρίς, (γιατί μετά είχαμε αναμνήσεις....) κι έβγαλα και μερικές (πολλές) φωτογραφίες, κάκιστες μεν, μα βιαζόμουνα να φάω, μην κρυώσουν και μην μου τα φάνε οι άντρες μου! (Η μάνα, στον γιο, δεν έδωσε, αφού έλειπε! Αφού φοβούνται μην είναι και καμιά παλαβή, ανάμεσα, επειδή έχω εμπιστοσύνη στην γνώση του συλλέκτη, -ΠΡΟΣΟΧΗ! Το θέμα δεν είναι αστείο! Δεν τρώγονται όλα τα μανιτάρια του βουνού!), χαρά μου θα ήταν, να τα έτρωγα ΟΛΑ, εγώ, αλλά χάρισα και μερικά στον άντρα μου! Αφού είδε ότι ζω..., έφαγε κι εκείνος!)

***
Πέσατε στην περίπτωση! Μου χαρίσανε Ζαγοριανά μανιτάρια, μόνο που εγώ θα τα τηγανίσω και θα τα φάω σε σάντουιτς - γωνία ψωμάκι και μπόλικο λαδάκι...! Θερμίδες πόσες; Σιγά μη σκάσω, αγαπημένο μου titroo!!! Τέτοιος μεζές, σπάνιος για μένα (δεν χαρίζονται εύκολα τα μανιτάρια του βουνού!), άντε, να σας τον φωτογραφίσω, όταν τον φάω, όμως! (Τον κρατάω για καλό, για βραδινή και απολαυστική, ουρανισκοστιγμή!) Στην Υγειά των φίλων που μου τις χάρισαν και στην δική σας, φυσικά!!! (Άντε και στους Ζαγοριανούς, που τρώνε και δεν δίνουν, μην τους πικράνω και χάσουν δύναμη, αυτή την τόσο κουραστική εποχή που μαζεύουν μήλα!)
Υγ. Μου φέρανε και μήλα! Αμέ! Αυτά δεν έχουν θερμίδες!... Τον γιατρό τον κάνουν πέρα! Γνωστόν!
titroo
👨‍🍳 Αν ετοιμάζεστε για #barbecue σήμερα ή αύριο μην ξεχάσετε να ψήσετε μερικά φρέσκα #λαχανικά όπως μελιτζάνες, πιπεριές, και μανιτάρια 🌶🍆🍢! Περιμένουμε και τις δικές σας photos!!!

***

Κατερίνα Σταματίου-Παπ Καλό μεσημέρι, αγαπημένες φίλες! Μην ξεχνάτε! Αυτή η σελίδα είναι πρόγραμμα διατροφής και υγείας! Εδώ δε θέλει μόνο λάικ! Γραφόμαστε κιόλας και μαθαίνουμε τόσα πολλά, τζάμπα! Κι αγωνίζεται τόσα χρόνια αυτή η ομάδα, με εθελοντισμό και μεράκι που απορώ με την υπομονή τους! Εδώ, μια ερώτηση κάνεις σ' ένα γιατρό και σου φεύγει 30αρι, χωρίς καν, εξέταση! (Για όσους δεν ξέρουν, είναι ένα πρόγραμμα που κρατάς καθημερινό ημερολόγιο διατροφής, αν θέλεις, που μαθαίνεις πόσες θερμίδες κ.λ.π. στοιχεία έχει κάθε φαγητό, πόση χοληστερίνη κ.λ.π., σε βοηθάει για στόχους αδυνατίσματος και ενημέρωση υγείας και άλλα πολλά, εδώ γραφτήκατε στο Φεις, που είναι όλα δημόσια! εκεί που είναι για όλους και προσωπικά, είναι αμαρτία, να μην γραφτείς, να δεις, να μάθεις και συνάμα να βοηθηθείς, όταν το έχει ανάγκη, κάθε άνθρωπος!)
1

***
Είπαν:

"Περιμένουμε και τις δικές σας photos!!!"

Διαλέξ' τε! Εγώ στεναχωριέμαι που τελείωσαν. Δυσκολεύομαι να διαλέξω!

***





Αυτές ήταν!
Δεν μπορείτε να φανταστείτε, πόσες χωράνε σε μια γωνία ψωμιού!
(Άμα τελειώσουν, ξανασυμπληρώνεις!.... Πατητήρι, λέμε!)


Αυτές εξείχαν, λόγω φωτογράφησης...



Ότι λείπει, χώρεσε στο σάντουιτς και στην λαιμαργία μου.
Κι απ' αυτές, έφαγα κάποιες σκέτες στα όρθια και μετά πήγα μεζέ στον άντρα μου, που έβλεπε τα ποδόσφαιρά του, στο σαλόνι!







Αφού κατέκτησα το μετάλλιο του Πρωτοεμφανιζόμενου συγγραφέα, τι άλλο θέλω;
Καλύφθηκα κι απ' τα... Λογοτεχνικά!!!
Να είστε ΚΑΛΑ!
ΚΑΛΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ!
και
"ΘΕΡΜΑ ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ" για  την Ιδέα, τον κόπο, το έργο και το αποτέλεσμα!
Τώρα, δεν σας λείπουν τροφές!
Τότε, ήταν αρχή και σας έγραφα: "Λείπει το Τάδε, το Τάδε!" ότι εγώ έτρωγα, δηλαδή!
Τώρα σας λείπουν τα μανιτάρια του βουνού, μα πού να βρείτε άκρη;
Είναι πολλά τα είδη!
Θα ρωτήσω τον Ζαγοριανό και φίλο Βασίλη Καουνά, (περισσότερα ΕΔΩ), βραβευμένος στο θέμα, αν ξέρει κάτι και θα σας πω!
Επειδή δεν χωράνε όλα αυτά σε σχόλια στο titroo, σας έκανα ανάρτηση, εδώ!
Λογικό;

Υγ. Δεν ήταν παλαβά τα μανιτάρια του φίλου μου, σίγουρα!


Είπα να σας "κλέψω" και λίγο, για το ΚΑΛΟ ΣΑΣ, βεβαίως - βεβαίως!


Κάποτε... ναι, φορούσα S!
Τώρα πήγα M - L!
Ζυγαριά δεν έχω, την πέταξα, όταν έφτασα 48 κιλά. (Λόγοι υγείας, φυσικά! Πέρασαν!)
Δεν διορθώνω ακόμα προφίλ, ίσως Προσεχώς!
Τώρα, περισσότερο διαβάζω άρθρα και στοιχεία τροφών, όταν προλαβαίνω και θυμάμαι, καθ' ότι "ανακατεύομαι" με πολλά, είμαι εκτός ίντερνετ συχνά, δεν θέλω κινητό σύγχρονο, μεγάλωσα κι εγώ, μεγαλώνουν και οι υποχρεώσεις μου, κ.λ.π. πολλά.
...Άμα κινδυνεύσω για EXL, θα με δείτε να σαρώνω τα μετάλλια στόχων!


Δεν υπάρχουν σχόλια: