Δευτέρα 17 Οκτωβρίου 2011

Πρόταση

Είναι κάτι που ήθελα να το πω από χθες, στους φίλους μου, τους μπλόγγερς.
Πολλές φορές έχω μπει στα πεταχτά στο μπλογκ σας και είδα ότι δεν έχετε την ρύθμιση με τα κουτάκια (π.χ. Φεις, τουίτερ, μπλογκ). Το βρίσκω κρίμα, γιατί είναι μια πολλή εύκολη διαδικασία για να κοινοποιήσει κάποιος άλλος το θέμα σας. Έτσι κι αλλιώς, εφόσον τα μπλογκ είναι δημόσια, δεν βρίσκω τον λόγο να μην ανοιχτούν κι άλλο στον κόσμο! Και δεν εννοώ ν' αλλάξετε κι εσείς συχνότητα! Αντίθετα...  Εννοώ να σας μάθουν και να έρθουν κι άλλοι στις σελίδες σας!
Μην ξεχνιέστε στο μέτρημα των σχολίων, ούτε των αναγνωστών, δηλαδή σε ότι φαίνεται.
Ξέρω ότι πολλές φωνές απ' τους φίλους μου πρέπει ν' ακούγονται παντού, ακόμα κι αν οι ίδιοι δεν είναι. Σκεφθείτε το! (Μόνο που δεν θυμάμαι πως το έκανα κι εγώ! Πρέπει να το ψάξω και να σας το πω. Αν κάποιος ξέρει καλά, ας ενημερώσει, παρακαλώ, μέχρι να το βρω εγώ!)
Είπα μια γνώμη. Σκεφτείτε την!




Δεν υπάρχουν σχόλια: