Κυριακή 10 Ιουνίου 2012

Δεν πειράζει, κυρά μου, θα στο συγχωρήσει ο Θεός!

Επιτέλους, γέλασα, σήμερα!
Η τηλεόραση στο δωμάτιο ήταν ανοιχτή σ' ένα κανάλι κι εγώ μπαινόβγαινα.
Ποιος έβλεπε;
Κανένας!
Να που έτυχε όμως ν' ακούσω, να στήσω αυτί και να γελάσω κιόλας!
Ε, μα, χρειάζεται!
Το κανάλι έγραφε: ΘΕΣΣΑΛΙΑ, πάντως, όσον αφορά τα τυπικά!
Είναι σόκιν όμως, να ξέρετε!

Πρώτο
Μια κυρία εξομολογήθηκε στον παππά του χωριού της.
Παππά μου, ξέρεις, όταν ήμουνα παιδί, είχα πάει με ένα αγόρι.
Δεν πειράζει, κυρά μου, θα στο συγχωρήσει ο Θεός!
Παππά μου, ξέρεις, όταν μεγάλωσα πήγα με δυο άντρες ταυτόχρονα!
Δεν πειράζει, κυρά μου, θα στο συγχωρήσει ο Θεός!
Παππά μου, ξέρεις, αργότερα πήγα με τέσσερις!
Δεν πειράζει, κυρά μου, θα στο συγχωρήσει ο Θεός!
Παππά μου, ξέρεις, έχω και κάτι άλλο...
Τι άλλο; Πες το και θα σε συγχωρήσει ο Θεός!
Ε, να... Πριν λίγο καιρό επισκέφθηκα ένα στρατόπεδο και πήγα με όλους τους φαντάρους!
Δεν πειράζει! Θα στο συγχωρήσει ο Θεός!
Παππά μου...
Τι; Έχεις κι άλλο; Πες το, να σε συγχωρήσει ο Θεός!
Έ... Να! παππά μου... Πριν δυο μέρες πήγα να εξομολογηθώ στο διπλανό χωριό και το έκανα με τον παππά!
Κι εκείνος νευριασμένος:
Γιατί μωρή; Του δικού σου χωριού, δεν σ' έκανε;

Δεν υπάρχουν σχόλια: