Δευτέρα 11 Ιουνίου 2012

Τα της πίστης και των οφθαλμών...

Εδώ, στο άλλο μου μπλογκ που αφορά τα Θρησκευτικά μου, γράφω κάποια γεγονότα μου που μου συνέβηκαν στο παρελθόν, ακόμα κι απόψε.
Όποιος θέλει τα διαβάζει.
Μου συνέβηκαν, ανήκουν στις Ανώτερες στιγμές της ζωής μου, τώρα κατάλαβα πως πρέπει να μην ντρέπομαι γι' αυτές.
Ίσως κάπου οδηγούν.
Ίσως, αν κάποιοι άνθρωποι δεν έβλεπαν οράματα, όνειρα κ.λ.π. να μην είχαν βρεθεί ποτέ τα Ιερά λείψανα των Αγίων, οι εικόνες, κ.λ.π.!
Όλα τα γεγονότα με σπρώχνουν να γράψω περισσότερα.
Δεν ξέρω που οδηγεί αυτό.
Το μόνο εύκολο θα ήταν το "ρεζίλι" στην εποχή μας, αλλά δεν με νοιάζει.Ούτε εγώ ήθελα να μιλάω για θρησκευτικά γεγονότα. Προτιμούσα τα βιβλία, τις φωτογραφίες, τον χαβαλέ, μα εδώ έχουμε κάποια "μηνύματα". Δε μπορώ άλλο να τα παραβλέψω. Ήδη δεν έχω γράψει, πολλά!
Έτσι όμως κλείνω τα μάτια των άλλων και όχι τα δικά μου, που συνέχεια "ανοίγουν" και με πηγαίνουν Αλλού!
Δεν ξέρω μόνο τι θα καταλάβετε με τόσο μπέρδεμα.
Νομίζω πως όσοι πιστεύουν λίγο παραπάνω, θα βρουν την άκρη πιο εύκολα από μένα.
"Θαύματα και σημάδια" ο τίτλος του μπλογκ.



Δεν υπάρχουν σχόλια: