Σάββατο 9 Ιουνίου 2012

Να εύχεσαι, να σου χτυπούν την πόρτα σου και να μπορείς να δώσεις! Θεέ μου! Χειροφίλημα πρωινό... δεν τ' αντέχω!

Κάποια πράγματα στη ζωή προκύπτουν...
Κάθε κίνησή μου έχει την ιστορία της.
Ακόμα και οι τίτλοι...
Κι αυτός θα αλλάξει αναγκαστικά σύντομα, λόγω της... μεγαλωσύνης του!
Ως τότε, λέει αυτό:
Να εύχεσαι, να σου χτυπούν την πόρτα σου και να μπορείς να δώσεις!
Θεέ μου! Χειροφίλημα πρωινό... δεν τ' αντέχω!
Να εύχεσαι, να σου χτυπούν την πόρτα σου και να μπορείς να δώσεις!
Θεέ μου! Χειροφίλημα πρωινό... δεν τ' αντέχω!
· · 11 ώρες πριν ·

  • Αρέσει στους Eleftheria Goulou, Olga Zissi, Lamprini Lamprou και σε 5 ακόμη.
    • Spiros Makrigiannis Τι Ανθρωπιά η δική σου Κατερίνα μου.... Πόσο με συγκινείς και με ξαφνιάζεις ευχάριστα με κάτι τέτοια... Πόσο χαίρομαι που σε γνώρισα και ξέρω ότι σε έχω κατά κάποιο τρόπο κοντά μου...
      8 ώρες πριν · · 1
    • Lamprini Lamprou δύσκολο να εύχεται κάποιος κάτι τέτοιο.... αλλά... για κάποιους .. έυκολο!!!!
      3 ώρες πριν ·
    • Κατερίνα Δεστάπα Σπύρο μου... τι να σου πω; Μόνο από κοντά. Αυτό το "χτύπημα" είχε παρελθόν και ιστορία... Εκείνο πόνεσε...
      2 ώρες πριν ·
    • Κατερίνα Δεστάπα Άστο! Μόνο από κοντά, κάποτε! Είμαστε πολύ "κοντά", έτσι κι αλλιώς! Τα λέμε!
      2 ώρες πριν ·
    • Κατερίνα Δεστάπα Δύσκολο Λαμπρινή μου, όσο δεν φαντάζεσαι, γιατί υπάρχει και η περίπτωση να μην πρέπει να δώσεις! Άστο, πονάει, άστο!
      2 ώρες πριν ·
 

Δεν υπάρχουν σχόλια: