Πέμπτη 13 Ιουνίου 2013

Παράσημο Ελένης

Χθεσινό είναι... μα είναι "παράσημο" για μένα...
Φυσικά και το "κρατάω" κι εδώ!

ΜΑΘΕΤΕ και το μυστικό "τι ήταν το μπολερό;" Το τίνος", θέλει διάβασμα!

Η Ελένη Γκίκα κοινοποίησε σύνδεσμο από ΕΛΕΝΗ ΓΚΙΚΑ.
Tην Κατερίνα την γνώρισα από τον Ρήντερ στο ίντερνετ σαν «Κυκλάμινο του Βουνού», εκείνες τις παλιές καλές εποχές που ο ένας δεν τρωγότανε με τον άλλον και έκανες φίλους. Η πρώτη κανονική μας συνάντηση έγινε στην παρουσίαση της Πέρσας Κουμούτση, φίλη μου από τα παλιά, για το βιβλίο της «Δυτικά του Νείλου». Εκεί είδα μια γελαστή γυναίκα (όλα της γελούσαν, χείλη, μάτια, αυτιά) να κραδαίνει μια γλάστρα, «συγγενής της Πέρσας», σκέφτηκα. Μόλις τελειώσαμε, ξανά με την γλάστρα, «δεν με κατάλαβες; Εγώ είμαι, το Κυκλάμινο του Βουνού, η Κατερίνα!» ε κι από τότε έγινε φίλη της καρδιάς μου. Συναντηθήκαμε Αθήνα, ξανασυναντηθήκαμε στο έθνος, στην Άγκυρα, στο Κορωπί, και ανεβήκαμε και με την Πέρσα στο Βόλο, αξέχαστες μέρες και νύχτες. Σήμερα μου τηλεφώνησε η Πέρσα για την εκπομπή της αυτή του Σαββάτου στο ραδιόφωνο της Ηλιούπολης, «και θα ‘σαι η πρώτη που θα μιλήσουμε για το μπολερό», της είπα, όμως μόλις πριν λίγο διαπιστώνω ότι, Περσάκι, μάς πρόλαβε τελικά το Κυκλάμινο του Βουνού, Α ρε Κατερινάκι, που αντέχεις στον χρόνο! Φίλη μας με το ίδιο χαμόγελο, σε χείλη, μάτια, αυτιά… Φιλιά, Κατερίνα!
υγ. θυμάμαι τον Αλέξη τον Ζήρα κι ακόμα γελώ σ’ εκείνη την πρώτη συνάντηση με την Κατερίνα, στο μπαράκι μετά «Μα εσύ κυρά μου είσαι θησαυρός! Περιβόλι!» καθώς και την αντίδραση μετά από μήνες της Κατερίνας, «πω πω, αν ήξερα ποιοι είστε θα ντρεπόμουν να τα πω όλα αυτά!» Η αστείρευτη, πηγαία, με το ακατάβλητο χιούμορ και την χειμαρρώδη αγάπη και γραφή, Κατερίνα! Χαίρε, Κατερίνα! Γειά, Ρήντερ, και την Κατερίνα, καμάρι μου, στην χρωστώ! 
  • Αρέσει σε εσάς, καθώς και στους Mareld del Sol και Xristina Kollia.
  • Ελένη Γκίκα Κατερίνα, Κατερινάκι,  (θα τον πάρω μια μέρα και θα έρθουμε συν γυναιξί και τέκνοις, οικογενειακώς, σ' ευχαριστώ!)
  • Ελένη Γκίκα κι όλα τούτα δεν μας τα καταργεί κανείς νόμος.
  • Κατερίνα Δεστάπα Με κατασυγκίνησες, Ελένη μου!... Χαίρε, κι όλες οι χαρές δικές σας! Να συχρονίσουμε τις στιγμές μας και να 'ρθείτε! Να το δω και να μην το πιστέψω! Καλοτάξιδο το νέο βιβλίο! Μα τίνος είναι; Θα μου πεις στα κρυφά; Φιλάκια κι αγάπη σταθερή. Εκεί μέσα... κάνουμε κουμάντο, μόνο εμείς!
  • Ελένη Γκίκα παγωτό είναι, Κατερινάκι μου! Αυτό το... δολοφονικό μπολερό είναι παγωτό αλλά εσύ να μη το πεις πουθενά! Σ' ευχαριστώ πολύ για όλα Κατερίνα! Ξέρεις ότι εδώ είναι δύσκολα, δεν μου είναι εύκολο ούτε βράδυ να φεύγω πια αλλά θα τα καταφέρουμε, δεν χανόμαστε εμείς! Σε φιλώ:)
  • Κατερίνα Δεστάπα Παντού δύσκολα είναι, Ελένη μου... θα περάσει! Υπομονή! Άκου παγωτό! Πού να το πω; Πέσ' τα μόνη σου! Μη με γελάνε, κιόλας! Άκου, παγωτό! Φιλάκια, καλοτάξιδο! Έχει φαντασία αυτό, ε; Σαν "εύκολο" μ' ακούγεται... Άλλο να στραγγίζεις την ψυχή σου! Αν, και, σίγουρα θα την "στράγγισες" πάλι! Σε ξέρω...

Δεν υπάρχουν σχόλια: