Δευτέρα 6 Ιουλίου 2009

Άντρα μου!

Γι' αυτό άφησα το κυκλάμινο...
Είχα μεγάλη ανάγκη από μια πιο προσωπική σελίδα.
Γι' αυτό επιτρέψ'τε μου...
Λίγες μέρες μόνη μου στο χωριό και μου έλειψε ο άντρας μου.
Τι να το κάνεις; 29 χρόνια μαζί! Δεθήκαμε και μεγαλώσαμε μαζί.
Δικό του το βιντεάκι αυτό, με όλη μου την αγάπη!!!
Τα άλλα τα λόγια τα είπα σ' εκείνον και φυσικά το βιντεάκι του το είδε πρώτος!
Στη Ζαγορά, πέρα απ' την κούραση και τις δουλειές, τα ξενύχτια μου ήταν τα βιντεάκια.
Δεν θα σας ζαλίσω κι εδώ.
Θα τα βρείτε στο γιουτιουμπ, εκτός από κάποια που θα σας αφιερώσω, φυσικά!
Να είστε όλοι σας καλά, γιατί φυσικό είναι να χαθούμε τώρα το καλοκαίρι.
Ευχαριστώ όλους όσους περνάτε από δω, ακόμα κι αν είναι ΚΛΕΙΣΤΟΝ!
Α, επί τη ευκαιρία, ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ιδιαίτερα τους αναγνώστες!
(Ας μου πει όμως κάποιος πως θα πάω εγώ στην σελίδα τους, γιατί δεν πάει!)
(Προοδεύω σε άλλα, αλλά στα βασικά έμεινα πίσω! Το φθινόπωρο όμως... Να 'μαστε καλά!)

Πάμε λοιπόν:
Εδώ Κατερίνα Δε.Στα.Πα., ορμώμενη εκ Ζαγοράς, Τζένη Βάνου, φεγγάρι, γεροντομοίρη μου και ΑΓΟΡΙ ΜΟΥ!

Δεν υπάρχουν σχόλια: