Πέμπτη 2 Ιουλίου 2009

Δήμος ΖΑΓΟΡΑΣ - ΠΗΛΙΟΥ



ΖΑΓΟΡΑ
Περιοδικό yes!

4 σχόλια:

Διονύσης Μάνεσης είπε...

Κατερίνα μου,
Πάνω που σε βρήκα, σε "χάνω" για το καλοκαιράκι.
Πολλά πολλά φιλιά σε σένα, σε όσους αγαπάς, στο Βόλο, στη Ζαγορά. Απ' το Σεπτέμβρη - ελπίζω - πάλι μαζί.

ΠΡΑΣΙΝΗ ΚΛΩΣΤΗ ΔΕΜΕΝΗ είπε...

To πήλιο είναι φανταστικό και το καλοκαίρι. Πήγα πέρισυ και πραγματικά πέρασα υπέροχα. Καταπλικτικές παραλίες, πεντακάθαρες και εξωτικές. ΤΟ συστήνω ανεπιφύλακτα

Κατερίνα δε 'στάπα; είπε...

Δε χανόμαστε, Διονύση μου! Μη φοβάσαι!Δεν χάνονται οι άνθρωποι όταν έχουν εκτίμηση μεταξύ τους! Τον Σεπτέμβρη, σίγουρα, αλλά και ενδιάμεσα, θα την βρούμε την ευκαιρία!
Καλό καλοκαίρι, Διονύση μου!
Καλές διακοπές, Καλή ξεκούραση!
Φιλιά στην οικογένεια!

Κατερίνα δε 'στάπα; είπε...

Καλώς την πράσινη κλωστή δεμένη! Λύσ' την κορίτσι μου!Άκου δεμένη! Κάν' την "ελεύθερη"!
Κεφάκια έχω, ε;
Χαίρομαι που σ' άρεσε το Πήλιο!Να ξανάρθεις, τότε!
(Φαντάζομαι είσαι κορίτσι! Δεν ήρθα ακόμα στο μπλογκ σου! Υπομονή, γιατί έλειπα και δεν ξέρω από που ν' αρχίσω!)