Σάββατο 18 Ιουλίου 2009

ΠΗΛΙΟ - ΧΟΡΕΥΤΟ





Ομολογημένες αγάπες...

5 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Λευκά, καλοδουλεμένα πετράδια, από μύρια ασίγαστα κύματα... παιδικές στιγμές... ένας κουβάς γεμάτος μικρές ευτυχίες...

λευκές καλλίγραμες γάμπες...
απόλυτη επαφή με τη γη, και τη θάλασσα...
από πια ακρογιαλιά είναι οι καλοσμιλευμένες πέτρες;
και σε ποιά απ' τις δυο ανήκουν οι προκλητικές γάμπες;
α! να ήμουν μαζί σας...
Υιώτα
αστοριανή
ΝΥ

Ε. Στάμου είπε...

Κατερίνα μου, τί έκπληξη! Σε βρίσκω καταπληκτική και στο youtube! Όπου να `ναι ελπίζω να σε δω κι από κοντά στο πανέμορφο Πήλιο.
Φιλάκια

Ε. Στάμου είπε...

Κατερίνα μου τί έκπληξη! Σε βρίσκω καταπληκτική και στο youtube! Ελπίζω να τα πούμε σύντομα κι από κοντά στο πανέμορφο Πήλιο.
Φιλάκια

Κατερίνα δε 'στάπα; είπε...

Γιωτάκι, πήρα το βιβλίο! Μου το έστειλε ο Στράτος! Συγχαρητήρια και πάλι συγχαρητήρια σε όλους τους απόδημους Έλληνες και ιδιαίτερα σε όσους γνωρίζω!
Βάλε, Γιώτα, Στράτο, Γαβρίλη!
Έχουμε πολύ δουλειά όμως μ' αυτό! Υπομονή!
Γιωτάκι, πάμε:
Πέτρες Χορευτού, νερά Χορευτού, μέλη σώματος Λένας, φυσικά!
Δεν μ' αφήνει να βάζω φωτογραφίες της, και κόβω χέρια πόδια! Κι αυτά δεν τα ξέρει, βέβαια!
Μη με μαρτυρήσετε! Τώρα... της την έχω φέρει κανονικά!
Ας είναι καλά το θέατρο που με έκανε να πω πως έχω και μια κόρη, βρε παιδιά!
Που θα πάει; Εγώ θα γίνω ο χειρότερος εχθρός της, ως δημοσιογράφος! Όλα θα τα λέω και θα τα μαρτυράω!
Φιλάκια, Γιώτα μου, τα λέμε!
Όσο για το σενάριο του βίντεο, κοντά έπεσες...
Ίσως κάποια στιγμή γράψω και τα λόγια, δηλαδή, "τι εννοούσε ο σκηνοθέτης..."

Κατερίνα δε 'στάπα; είπε...

Λιτσάκι, ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια! Έτυχε να είναι μερικά καλά. Συνήθως βαζω του κιλού φωτογραφίες κι όποιο τραγούδι βρω που μ' αρέσει και αδειάζω γράγορα την ύλη μου, γιατί έχω γεμίσει και τον εξωτερικό δίσκο.
Το τηλέφωνο το έχεις. Στείλε μήνυμα όταν θα είσαι εκεί, γιατί δεν πιάνω συχνά σήμα, να φροντίσω να σε πάρω εγώ. Όκευ;
Μην ξενοιαστείς στην αναπάντητη, γιατί αλίμονο αν ψάχνω να βρω ποιος με πήρε, μέσα σε τόσα νούμερα τηλεφώνων, κάθε μέρα!
Φιλάκια πολλά και καλά να περνάς!