Δευτέρα 7 Δεκεμβρίου 2009

Η άλλη άποψη για το εμβόλιο της γρίππης των χοίρων

5 σχόλια:

Κατερίνα δε 'στάπα; είπε...

Αφού όλοι σας με μαλώνετε ... θα το έχω δίπορτο!
Όσο για το εμβόλιο, είτε έτσι, είτε αλλιώς μπορεί να το μετανιώσεις! Κάτι σαν τον γάμο, ένα πράγμα!
Ο θεός βοηθός!

Μηθυμναίος είπε...

Δηλαδή στην τύχη; Δεν θέλει ψάξιμο. 'Αστα, βρε Κατερίνα, μας έχουν τρελάνει...

Κατερίνα δε 'στάπα; είπε...

Τι να σου πω, Στράτο; Εγώ κατέληξα πως είναι θέμα τύχης και οργανισμού.
Οι γιατροί μοιράζονται. Άλλοι λένε "ναι", άλλοι "όχι". Επιμένουν "ναι' στις ευπαθείς ομάδες κι εγώ νομίζω πως οι ευπαθείς δεν πρέπει να το κάνουν, αλλά μόνο οι πολύ δυνατοί και γεροί οργανισμοί!Αλλά πάλι, οι δυνατοί μπορούν να ξεπεράσουν από μόνοι τους την γρίππη! Ού μπλέξεις!
Εγώ πάντως δεν μπορώ να το κάνω, ούτε και ρισκάρω τα πειράματα. Δεν αφήνω ούτε και την οικογένειά μου, η οποία φυσικά, δεν καίγεται!
Στο τέλος ξυρίζουν τον γαμπρό, Στράτο μου!Η νεκροψεία θα το δείξει!
Φιλιά πολλά και Καλημέρα!

Ειρήνη Λιβανού είπε...

Πολύ xαίρομαι που σε ξαναβλέπω στις επάλξεις..
Όσο για τα άλλα....όπως το λες. Μας έχουν μπερδέψει.
Τα φιλιά μου.

Κατερίνα δε 'στάπα; είπε...

Ειρήνη μου γλυκιά, με τα ωραία θέματά σου, κι εγώ χαίρομαι! Είμαι κορίτσι μου καθημερινά στις επάλξεις, αλλά έχω πολλά "στέκια", γι' αυτό με χάνετε!
Άκουσα πολύ βρίσιμο όμως γι' αυτό το μπλογκ, (όπως και για το παλιό κυκλάμινο παλιότερα)οπότε είπα: "Ας το πάρει το ποτάμι!Αφού επιμένουν οι φίλοι, κάτι ξέρουν παραπάνω!
Με την πρώτη ευκαιρία όμως, θα το διακοσμήσω! Έρχονται και Χριστούγεννα!
Φιλιά Ειρήνη μου! Αρκεί που ξέρω εγώ που θα σας βρω! Εσείς τα Σχολεία είστε το κύριο Δελτίο Ειδήσεών μου! Εγώ τι να σας ζαλίζω με τα καθημερινά μου;Το κέντρο του κόσμου είναι το σύνολο και τα παιδιά. Κανένα "εγώ"! Κι "εγώ"... έχω πολλά σκαμπανεβάσματα τον τελευταίο καιρό, (όπως όλος ο κόσμος), απλά εγώ έχω και πολλά κουσούρια εκτόνωσης...
Μη με παρεξηγείτε!
Τώρα φιλιά!
Όσο για το εμβόλιο που ήταν το κύριο θέμα μας, ας ευχηθούμε να περάσει η γρίππη απαλά κι ανώδυνα σε όλους, είτε έχουν κάνει εμβόλιο, είτε όχι!