Σάββατο 12 Δεκεμβρίου 2009

Καλές Γιορτές!

Καλές Γιορτές να έχουμε!

8 σχόλια:

ΠΡΑΣΙΝΗ ΚΛΩΣΤΗ ΔΕΜΕΝΗ είπε...

Καλές γιορτές με υγεία ευτυχία.

Μηθυμναίος είπε...

Ανταποδίδω τις ευχές!
Καλές γιορτές, Κατερίνα!!!

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

Κατερινάκι μου, ΚΑΛΕΣ ΓΙΟΡΤΕΣ!

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

Αστοριανή είπε...

Καλά Χριστούγεννα!!!

Θα τα λέμε τόσες φορές, να πιάσει η Ευχή!
Με την αγάπη μου,
Υιώτα, ΝΥ

Κατερίνα δε 'στάπα; είπε...

Ευχαριστώ και ανταποδίδω, πράσινη κλωστή δεμένη, στην ανέμη τυλιγμένη!
Με υγεία το 2010!

Κατερίνα δε 'στάπα; είπε...

Καλές γιορτές, Στράτο μου! Α, γιορτάζεις πάλι! Έρχομαι!

Κατερίνα δε 'στάπα; είπε...

Γλαρένια μου, τι ωραίο στεφανάκι! Σ' ευχαριστώ πολύ πολύ!
Καλές γιορτές κορίτσι μου! Να περάσετε όμορφα και ο νέος χρόνος να φέρει ότι καλύτερο σε σένα και στην οικογένειά σου!

Κατερίνα δε 'στάπα; είπε...

Θα τα λέμε, Γιώτα μου, μέχρι να ριζώσουν και να πιάσουν!
Φιλάκια της! Ού! Θα τα πούμε πολλές φορές ακόμα! Μόνο να είμαστε καλά!