Τρίτη 12 Ιουλίου 2011

Το "ΑΛΙΜΟΝΟ" της τραγωδίας που μου έλειπε

Το κορίτσι μου ήρθε και έφυγε, ήδη. Δεν το χόρτασα όσο θα ήθελα, μα δεν πειράζει.
Μαθημένη πια, στην απουσία της, αρκεί να είναι γερή κι ευτυχισμένη!
Τις λίγες μέρες που έμεινε κοντά μας, δεν βρήκαμε τον απαραίτητο χρόνο να της δείξω την ύλη που "μάζεψα" εγώ απ' την δραματική σχολή της, καθώς κι απ' το μαγαζί που τραγούδησε. Στην ουσία, δεν ήθελε, κιόλας. Είχε δει "κάτι" απ' τα αναμνηστικά των φίλων της.
"Το θέατρο είναι λόγος, μαμά! Δεν είναι βιντεάκια", μου είπε, κι έτσι έμειναν τα βιντεάκια μου, ακόμα, στα απόρρητα!
Εν τω μεταξύ, μου έφερε υλικό από άλλες φωτογραφικές μηχανές που τράβηξαν οι φίλοι της και τράβαγα τα μαλλιά μου! Μηδέν ανάλυση στα πρόσωπα! Απογοητεύτηκα!
Μ' ενδιέφερε όμως να βρω το τραγούδι που έχασα... όπως κι αν ήταν!
...Εκεί, που μες τα μαύρα σκοτάδια, ενώ δεν κατείχα ρόλους και λόγια, άκουσα την φωνή της και νόμιζα ότι ήταν μαγνητοσκοπημένη, ενώ ήταν ξαπλωμένη και ανατρίχιασα ολόκληρη...
...Εκεί που τραντάχτηκε η σκηνή απ' το ουρλιαχτό της και με πρόδωσε η μηχανή μου και τα μάτια μου, κι άλλαζα κάρτες μνήμης... (της μηχανής)

Δεν ξέρω να κόβω σκηνές από βιντεάκια. Πολλά δεν ξέρω, γενικά, (εφόσον ο δικός μου φιλικός κύκλος είναι στο στάδιο του ν' αγοράσει υπολογιστή, ή να πάει με σχετική βοήθεια, μέχρι τα μπλογκ μου ή στο γκουγκλ) απλά, παιδεύομαι και βρίσκω τρόπο να πω ή να δείξω αυτό που θέλω.
Έτσι, με νέα λήψη, (απ' τον υπολογιστή), κατάφερα να συμπληρώσω αυτό το χαμένο κομάτι απ' το δικό μου παζλ, των αναμνήσεων απ' την σχολή της.
Γι' αυτό δεν ρωτάω κανέναν, είτε αρέσει, είτε όχι!
Το δημοσιεύω, ασυζητητί!

Και για το μπλογκ της, το αφιέρωμά μου σ' εκείνη, που έχει κάποιες αντιρρήσεις, γιατί δεν κατέχει, κι αυτό θα το ενημερώσω με την πρώτη ευκαιρία. Αν είναι δυνατόν, να έχω τόσα μπλογκ, και μάλιστα πολλά να είναι αφιερωμένα σε ανθρώπους που θαυμάζω και να μην μπορώ να έχω ένα για την κόρη μου που ασχολείται με τα καλλιτεχνικά!
Αλίμονο!" Ψώνιο" μάνα δεν θα γίνω ποτέ, κι ας με λέει συχνά: "Κλασσική Ελληνίδα μάνα!"
Τιμή μου και καμάρι μου, το παιδί μου, τα παιδιά μου και όλα τα παιδιά του κόσμου!
Εδώ καμαρώνω για όλα τα παιδιά του τμήματος και όχι άδικα, αφού η τραγωδία θα παιχτεί και στην Αρχαία Ολυμπία!
Τίποτα σ' αυτή τη ζωή δεν είναι τυχαίο!

"ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ, ΠΑΙΔΙΑ και ΚΑΛΕΣ ΠΡΟΒΕΣ!"

Πάρ' τε "μεγάλη" ενέργεια από κει και το μέλλον είναι δικό σας!
Μακάρι να μπορέσω να έρθω κι εγώ, να σας καμαρώσω όλους, ξανά και αλλιώς!...

Όταν στο μέλλον, βρείτε τον χρόνο να ασχοληθείτε περισσότερο με το ίντερνετ, θα δείτε πως η μαμά της Λένας, δεν έχει αδικήσει κανέναν στα μπλογκ της, τόσα χρόνια! Στα βιντεάκια μου φαίνεστε όλα τα παιδιά! Όχι, όπως πέρυσι που τραβούσα μόνο την κόρη μου! Φέτος εκπαιδεύτηκα από πολλές Βολιώτικες εκδηλώσεις. (Περισσότερα στα χνάρια.)

(Η ημερομηνία που ανακοινώθηκε είναι η 26η Ιούλη. Μακάρι, για να δω και τον αγαπημένο μου Κώστα Χατζή στις 27, αν... πρώτα ο Θεός, είμαστε καλά και πάω! Πέρασα μεγάλη λαχτάρα σήμερα...)



ΑΝΩΤΕΡΗ ΣΧΟΛΗ ΔΡΑΜΑΤΙΚΗΣ ΤΕΧΝΗΣ
ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΟΥ ΚΕΝΤΡΟΥ
ΔΗΜΟΥ ΑΓΙΑΣ ΒΑΡΒΑΡΑΣ

ΔΙΠΛΩΜΑΤΙΚΕΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ Γ' ΕΤΟΥΣ
ΣΠΟΥΔΑΣΤΙΚΟ ΕΤΟΣ 2010-2011
ΤΡΙΤΗ 7 ΙΟΥΝΙΟΥ
Κ.Κ.Α.Χ. Ώρα 7.30 μ.μ.

Α) ΑΡΧΑΙΟ ΔΡΑΜΑ

Μετάφραση -- Διδασκαλία: Λουκάς Θάνος

«ΕΠΤΑ ΕΠΙ ΘΗΒΑΣ» ΑΙΣΧΥΛΟΥ

Αγγελιαφόρος 1: Ζώης Βασίλης
Αγγελιαφόρος 2: Αμερικάνος Αλέξανδρος
Ετεοκλής: Τριανταφυλλίδης Γιώργος
Κορυφαία: Προβελλεγίου Ιωσηφίνα -- Μαρία
Κήρυκας 1: Χριστοδούλου Σπύρος
Κήρυκας 2: Χριστοδούλου Σπύρος
Αντιγόνη: Προβελεγγίου Ιωσηφίνα -- Μαρία

Χορός: Παπαδοπούλου Εύα, Παπαθεοδώρου Λένα, Κωτούλα Ειρήνη

Ένα απ' τα δικά μου βιντεάκια που έχω κάνει δημόσιο τελευταία, (ασυζητητί και αυτό) είναι αυτό:

Δεν υπάρχουν σχόλια: