Παρασκευή 1 Ιουλίου 2011

Ραγίζουν καρδιές

4 σχόλια:

Αστοριανή είπε...

Κατερίνα μου!!!!!!!!!
μα πού το βρήκες αυτό;
Ήσουν εκεί; και δεν λιποθύμησες;
ΤΡΟΜΕΡΟ! Κατερίνα μου.
Μου θύμησες
ένα ντοκυμαντέρ, με μάνα ελέφαντα που της πέθανε το ελεφαντάκι της...

κι άλλο ένα, κάποτε, με μια μάνα πιθικίνα... εκεί να δεις! Το ίδιο και χειρότερο!
ΤΙ ΕΙΝΑΙ Η ΜΑΝΑ!

Μα εδώ; από που; σε πιο μέρος;

κι η μουσική!ποιος την διάλεξε;
Αν είσαι εσύ... ΔΕΝ ΕΧΩ ΛΟΓΙΑ!

Πάντα με την αγάπη μου,
Υιώτα
αστοριανή,
ΝΥ

Κατερίνα δε 'στάπα; είπε...

Καλημέρα, Γιώτα μου! Όχι, Γιώτα μου! Δεν είναι δικό μου! Είναι του τρομακτικού!
Θα κοιτάς τα βιντεάκια πάνω αριστερά που έχουν σφραγίδα!
Συνήθως δεν κοιτάζουμε τίνος είναι, από βιασύνη, γιατί βιαζόμαστε.
Για να μην μπερδεύεσαι, θα πατάς πάνω στο βιντεάκι, εκεί που λέει Γιουτιουμπ, θα σε πηγαίνει εκεί, κι από κει θα μαθαίνεις περισσότερα στοιχεία.
Κι εμένα με συγκλόνησε! Ναι, την ελεφαντίνα θυμήθηκα κι εγώ.Την πιθικίνα δεν την είδα!
Καλύτερα να μην συμβαίνουν και να μην τα βλέπουμε!
Πάω να φέρω τα στοιχεία. Δεν ήμουνα εκεί. Κι αν ήμουνα, μάλλον θα φώναζα βοήθεια!!! Δεν ξέρω αν θα το άντεχα, εκτός αν ήμουνα πράγματι δημοσιογράφος!
Πάω! Καλό Σ/Κ!

Κατερίνα δε 'στάπα; είπε...

http://www.youtube.com/watch?v=_z1ZkELjrqY&feature=player_embedded

Δεν μεταφέρεται η περιγραφή, απ' ότι βλέπω.
Έγινε στα Βόρεια Προάστεια σε Κεντρική λεωφόρο, στις 26/6/11, ημέρα Κυριακή.

Μακάρι το μετά να ήταν οι πρώτες βοήθειες, να σώθηκε το σκυλί και μετά να τρέχουνε και τα δυο ελεύθερα στους δρόμους!
Μπορούμε να μάθουμε, όμως, ρωτώντας το τρομακτικό.
Θα σε ενημερώσω. Άλλη στιγμή όμως. Ναι;

Φιλάκια, τα λέμε!

Κατερίνα δε 'στάπα; είπε...

Σε κείνο το ντοκυμαντέρ με την ελεφαντίνα η μάννα το ζωντάνεψε το ελεφαντάκι της! Είχε πολύ καλό τέλος! Μόλις είχε γεννηθεί!
Εδώ με τα σκυλιά, κάτι με φοβίζει...
Πόσα γίνονται κάθε στιγμή, Γιώτα μου, στον κόσμο....
Στα νοσοκομεία, στους δρόμους...
Άστο!Πονάει!