Κυριακή 4 Οκτωβρίου 2009

ΑΛΛΑΖΩ ΤΑ ΠΑΝΤΑ!

(ΕΔΩ και ώρα, ψάχνω να βρω ένα τραγούδι που τα λόγια του λένε:
Αλλάζω τα πάντα, αλλάζω την μοίρα, αλλάζω σκοπό μου, σε κάνω Θεό μου..."
και λοιπές αλλαγές!
Δε θυμάμαι ούτε τίτλο, ούτε τραγουδιστή! Θυμάται κανείς να μου πει; Κόλλησα!
Το γιουτιουμπ μου βγάζει την "σκλάβα" κι εγώ δε θέλω άλλο σε τέτοιο!)

(2 και 16
Γιούπι! Μου το βρήκε ο φίλος μου ο Βολιώτης ο Θύμιος απ' το φεις, στο άψε σβήσε! Απολαύστε το!)




Μια εξήγηση, γιατί "έπεσαν" απορίες...

Η χθεσινή μέρα ήταν πολύ σημαντική για μένα, όχι γιατί κάτι άλλαξε στη ζωή μου, αλλά γιατί κάτι άλλαξε μέσα μου.
Κάτι σαν το "ξανασυναντήθηκα" με τον παλιό εαυτό μου, αν μπορεί να το καταλάβει κανείς αυτό, με τόσα "όσα" ξέρει για μένα.
Κάτι σα να άρχισε να δουλεύει ένα χαλασμένο ρολόι.
Κάτι σαν να ξύπνησε η κοιμισμένη ελπίδα... ας πούμε!
Ήταν πολύ δυνατό το σοκ αυτής της συνάντησης, όντως!

Η χθεσινή μέρα πέρασε έτσι, στα μουγκά.
Σήμερα μόλις ξύπνησα η πρώτη σκέψη μου ήταν: "ΑΛΛΑΖΩ ΤΑ ΠΑΝΤΑ"
Μετά, με τις υποχρεώσεις της οικογένειας, του σπιτιού και την δουλειά, το ξέχασα!

Απ' ότι φαίνεται, αυτά δεν είναι για άλλαγμα! Ευτυχώς! Θέλω να ελπίζω πως 49 ολόκληρα χρόνια δεν έχτιζα πύργους στην άμμο.
Γι' αυτό, επιτρέψ'τε μου ν' αλλάξω γι' απόψε τον τίτλο του μπλογκ, (μόνο αυτόν προλαβαίνω τώρα) για να θυμηθώ όταν μπορέσω, να ψάξω τι άλλο μπορώ ν' αλλάξω.
(Πού 'σαι ρε (φιλικότατο) Ελένη Γκίκα, με το "Αύριο να θυμηθώ να σε φιλήσω" που μου έχεις κολλήσει και σε θυμάμαι συνέχεια, παρόλο που φαίνεται πως σε ξέχασα;)

Κι επειδή εγώ σας γράφω με σκεφτικό Σαββάτου και ήδη ξημέρωσε Κυριακή (και τι Κυριακή!)
και ψηφίζουμε, πάρ' τε κι ένα καλό απ' το Φεις !
Μόνο μη συνδυάσετε την δική μου εσωτερική αλλαγή με τα πολιτικά! Έλεος! Ουδεμία σχέση!
Αν δεν δουλέψω, αν δεν στερηθώ, αν δεν προγραμματίσω, κανένας δεν θα μου δώσει τζάμπα να φάω. Κάτι σαν τα μερμηγκάκια...

ΚΑΛΗ ΚΥΡΙΑΚΗ, λοιπόν!
Καλή ψήφο!
Ότι καλύτερο δυνατόν για όλους μας, γιατί όλοι μας νομίζω υποφέρουμε, κι ας μη το συζητάμε...
Και ΠΡΟΣΟΧΗ όσοι ταξιδέψουν!
Εγώ πάω στο χωριό μου!
Σας το είπα;
Το ξέρω!
Αυτό όμως, δεν σας το είπα:
Ποτέ μου δεν πήρα τα δικαιώματά μου από κει, λες κι ήξερα πως στις εκλογές ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΑ (κάποτε ήταν) θα πάω, μπορώ δεν μπορώ!
Ζύμωνα εγώ, πριν πεινάσω... Κάτι ήξερα!

Ποιο βιαστική ανάρτηση απ' αυτή, δεν νομίζω να έχω ξαν' ανεβάσει!
Πω, πω! Πήγε 1 και 27! Κι έχω και δουλειές!

Γελάστε με την πολιτικό:
Ο Realestate Mariza έστειλε μήνυμα στα μέλη τουhttp://www.facebook.com/l/3763c;www.mariza.me.

--------------------
Θέμα: ΓΙΑ ΤΑ ΦΙΛΑΡΑΚΙΑ ΜΟΥ

Μια μέρα σκοτώθηκε μια γυναίκα που ήταν μεγάλη πολιτικός και μεγαλοστέλεχος στο κόμμα της, με υπουργεία και πολλές περγαμηνές. Όταν έφτασε στον άλλο κόσμο, την υποδέχτηκε ο Άγιος Πέτρος και της λέει:
- Που θα ήθελες να περάσεις την αιωνιότητα σου, στην Κόλαση ή στον Παράδεισο;
Εκείνη το σκέφτεται λίγο και λέει:
- Δεν είμαι σίγουρη.
- Τότε, λέει ο Άγιος Πέτρος, θα κάνουμε το εξής, θα περάσεις 24 ώρες στην Κόλαση και 24 ώρες στον Παράδεισο και μετά αποφασίζεις.
Η πολιτικός συμφωνεί. Πάνε λοιπόν, στην Κόλαση. Εκεί η πολιτικός βλέπει όλους τους πολιτικούς φίλους της που είχαν πεθάνει να παίζουν γκολφ, να ποντάρουν στο καζίνο, να πίνουν σαμπάνια, να φλερτάρουν με ωραίους άντρες και πανέμορφες γυναίκες και γενικά να διασκεδάζουν πολύ. Ακόμα και ο Διάβολος ήταν μαζί τους και κάνανε παρέα, λέγοντάς τους τα καλύτερα πρόστυχα και πικάντικα ανέκδοτα. Όλα πολύ ωραία και η πολιτικός περνούσε υπέροχα. Πριν να το καταλάβει, πέρασαν οι 24 ώρες και ήρθε ο Άγιος Πέτρος να την πάρει να πάνε στον Παράδεισο. Ο Παράδεισος ήταν ένα πολύ ήσυχο μέρος με ήρεμη ατμόσφαιρα, οι άγγελοι έπαιζαν γαλήνια μουσική με τις άρπες και τις λύρες τους, οι φιλόσοφοι μιλάγαν για τη ζωή και το θάνατο και όλοι μαζί συζητούσαν με τον Θεό που ήταν πολύ γλυκός κι ευχάριστος τύπος. Η πολιτικός αισθανόταν πολύ όμορφα και πριν να το καταλάβει, πέρασαν και αυτές οι 24 ώρες, ώσπου ήρθε ο Άγιος Πέτρος να τι ρωτήσει τι αποφάσισε τώρα που είδε και τα δύο μέρη. Η πολιτικός το σκέφτεται λίγο και του λέει:
- Ο Παράδεισος ήταν πολύ ωραίος και γαλήνιος, αλλά στην Κόλαση ήταν όλοι οι φίλοι μου και διασκέδαζαν πιο πολύ, οπότε θα προτιμήσω την Κόλαση.
Ο Άγιος Πέτρος σέβεται την επιθυμία της και την στέλνει στην Κόλαση. Όμως, η Κόλαση ήταν λίγο διαφορετική τώρα, ένα διαλυμένο μέρος με αποπνικτική ατμόσφαιρα και όλοι οι φίλοι της πολιτικού δούλευαν στα κάτεργα και κουβαλούσαν τεράστιες πέτρες, ενώ και ο Διάβολος ήταν πάνω από τα κεφάλια τους και τους διέταζε συνεχώς. Η πολιτικός δυσαρεστημένη πάει και τον ρωτά:
- Τι έγινε εδώ; Προχθές όλα ήταν τόσο ωραία και όλοι διασκέδαζαν.
Και ο Διάβολος της απαντά:
- Τότε είχαμε προεκλογική εκστρατεία, σήμερα μας ψήφισες!!! ΚΑΛΗ ΨΗΦΟ ΠΑΙΔΙΑ,ΝΑ ΕΙΣΤΕ ΚΑΛΑ.
--------------------

Για να απαντήσετε σε αυτό το μήνυμα, ακολουθήστε τον παρακάτω σύνδεσμο:
http://www.facebook.com/n/?inbox/readmessage.php&t=1144195761205&mid=13137bbG24e0da19G2c6d005G0

2 σχόλια:

Μηθυμναίος είπε...

Χαίρομαι πολύ για την αλλαγή της διάθεσης και της ζωής σου!
Το ανέκδοτο όμως αφήνει να εννοηθεί πως από αύριο μας περιμένει "σκάψιμο"...

Καλημέρα Κατερίνα και καλό βόλι (ψήφο)

Κατερίνα δε 'στάπα; είπε...

Ζορίστηκε πολύ το μέσα μου, Στράτο! Δεν πάει άλλο! Βαδίζω και τα 50, δεν έχω χρόνο να κοιτάω μόνο πίσω! Όσο για την ζωή, εκείνη μόνο ξέρει τι διάθεση θα έχει απέναντί μου!
Μήπως μια ζωή δεν "σκάβουμε" φίλε μου;Δεν θυμάμαι ποτέ να μην κρατούσα τσάπες! Τουλάχιστον τώρα, ας είναι ελαφρύτερες!
Μ' αρέσει που διευκρίνησες ότι το βόλι σημαίνει ψήφος!
Καλό βόλι, Στράτο μου! Ας βγούν οι καλύτεροι απ' όλα τα κόματα και τα χρώματα, να δουλέψουν πραγματικά για το καλό όλων και όχι μόνο το δικό τους!
Φιλιά!
Ακόμα δεν έφυγα! Μειώνονται οι ώρες που θα χαρώ την αυλή μου!