Τρίτη 20 Οκτωβρίου 2009

ΠΤΕΛΕΟΣ - ΠΗΓΑΔΙ - ΛΕΥΚΗ ΑΛΜΥΡΟΥ ΜΑΓΝΗΣΙΑΣ

Χθες ήταν μια χαρούμενη μέρα για μένα. Τίποτα σημαντικό. Απλά πράγματα. Δεν δούλευα και κάποια στιγμή μου τηλεφώνησε ο άντρας μου και με ρώτησε "αν ήθελα να πάω μαζί του στον Πτελεό"!
Είχα τόσα άλλα πράγματα να κάνω, από δουλειές μέχρι ίντερνετ, αλλά μπροστά σε μια μίνι εκδρομή, φυσικά και είπα: "ΓΙΟΥΠΙ"!
Εκείνος θα έβλεπε έναν αγώνα, εγώ θα "έβοσκα" στο χωριό!

Και "βόσκησα" καλά! Γνώρισα πανέμορφα μέρη, άγνωστα σε μένα κι ας είναι πολύ κοντά μου!
Τι να κάνουμε; Αυτή είναι η δουλειά μας. Μας στερεί πολύ "ζωή" και οξυγόνο, απ' την άλλη, είναι το "οξυγόνο μας"! Αν δεν ήταν κι αυτό...
Έτσι λοιπόν είδα τον ΠΤΕΛΕΟ, το ΠΗΓΑΔΙ, την ΛΕΥΚΗ, γνώρισα "ωραίους" ανθρώπους,

(Γεια σου κυρά Βασιλική, γεια σας παιδιά στο καφενείο, γεια σας κύριοι φίλαθλοι!Αφού σας είπα! Θα τα δείξω τα ωραία μέρη σας και θα φροντίσω να ξανάρθω!)

είδα και κύκνους, και θάλασσα...!!!

Μα τι ζητάω; Απλά πράγματα. Αυτά γεμίζουν την ψυχή!
Ευχαριστώ, άντρα μου και δημοσίως!Να με ξαναπάρεις μαζί σου!

Δείτε τώρα κάτι απ' τα πολλά που είδαν τα ματάκια μου, γιατί δεν με βοηθάει και πολύ η μηχανή μου, ειδικά την νύχτα.













1 σχόλιο:

Αστοριανή είπε...

... Πάρε με , μαζί σου, πάρε με!!!!!!!!!!!!!!!!!

Έτσι ματώνει η δική μου η καρδιά!
Αλωνίζωντας στην ύπαιθρο!

Πάντα με την ...ζαλισμένη αγάπη μου,
Υιώτα
αστοριανή
ΝΥ