Δευτέρα 11 Ιανουαρίου 2010

Ανασκόπηση 2009 - Προέκυψε ΜΑΝΝΑ!

Κράτηση Ανάρτησης για Ανασκόπηση του 2009

Βράδυ Δευτέρας 11 Δεκέμβρη!
Τώρα είδα την ημερομηνία! Και μόλις έγραφα για την μάννα!
Ποιο μήνα κλείνεις πάλι μάννα;
Έπαψα πια να τους μετράω.
Είναι πολλοί.
Δεν έχω και κομπιουτεράκι να πολλαπλασιάσω...

Κι η σύμπτωση;
Βράζω σ'τάρι! Για αύριο! Για τον παππού. Μην ανησυχείς! Όλους θα σας φωνάξω! Να είστε εκεί!

Πάω για άλλη κράτηση ανάρτησης. Αυτή είναι δική σου...

Αυτό ήταν το σχόλιο:
Ο/Η Κατερίνα Δε.Στα.Πα; είπε...

Είναι ρε, (φιλικότατον), Νίκο μου, γι' αυτό και συζητάμε γι' αυτούς!
Παράδειγμα προς μίμηση, γι' αυτό και τους τιμήσανε.
Μη κοιτάς εμένα που σκέφτομαι σαν μάνα του 2010!
Κάποτε η μαννάδες Σπαρτιάτισσες τους έλεγαν: "Η τας ή επί τας!"
Γι' αυτό ήταν και εκείνες ηρωίδες!
Κι η μάννα μου, παρόλο που δεν ήξερε να το πει και καλά, ήξερε όμως πολύ καλά την έννοιά του (ποιος ξέρει που το είχε ακούσει, αγράμματη ήταν) όταν θύμωνε για κάτι, μου χτύπαγε το πόδι κάτω και μου έλεγε:
"Η τας ή ιπιτάς!"
κι εγώ πετούσα!...
Τι σκηνές μου θύμισες τώρα, να 'ξερες!
Σ' ευχαριστώ πολύ που το σχόλιό σου ήταν η αφορμή για τόσο γλυκές αναμνήσεις!
Μα... πάντα την θυμάμαι χαμογελαστή σ' αυτή τη σκηνή!

Μ' έκανες να την κοιτάξω -Τώρα-απέναντι στον τοίχο και μου λέει πάλι γελαστή, κρατώντας ένα ποτήρι κρασί στο χέρι:
στην Υγειά σου!

Στην υγειά μας, λοιπόν, Νίκο!Γιατί και σε σένα το λέει!

11 Ιανουαρίου 2010 10:06 μ.μ.

Με αφορμή το σχόλιο του Νίκου

Ο/Η Νίκος είπε...

Αυτοί είναι σωστοί Έλληνες στρατιώτες.Μπράβο τους!!!

11 Ιανουαρίου 2010 8:40 μ.μ.

Με αφορμή αυτή την ανάρτηση, για τους Εύζωνες Ήρωες του 2010!

Αυτά! Το σταμάτησα το ξυπνητήρι. Το βράζω στο πολύ χαμηλό. Έτσι ... να μασσιέται καλά.

Ιεροτελεστεία πάντα το δικό μου στάρι. Να το καταλάβω...



Δεν υπάρχουν σχόλια: