Δευτέρα 11 Ιανουαρίου 2010

Διακόσμηση του blog 2009

Ήθελα να φύγω απ' αυτό το μπλογκ, αλλά δεν μ' αφήνετε!
Κι εγώ που μ' αρέσουν οι αλλαγές, ζορίζομαι!
Η μόνη λύση για να πατσίσουμε, είναι να αλλάξω την διακόσμηση.
Κι αυτό με ζορίζει.
Μ' αρέσει τα ενθύμια να παραμένουν ως έχουν, αλλά... εφόσον έγινε "βάση", τ' αλλάζω γιατί με κούρασε έτσι και δεν μπορώ να αποδώσω!
Η μόνη λύση, να τα σώσω εδώ και να κάνω τις όποιες αλλαγές μου!

Πάω λοιπόν, να μαζέψω τα κάδρα!



ΔΥΟ ΛΟΓΙΑ
Για όσους έρχονται εδώ, καλύτερα να ενημερώνονται απ' το ΕΥΡΕΤΗΡΙΟ του κυκλάμινου, για να βρίσκουν πιο εύκολα το θέμα που τους ενδιαφέρει και να μην χάνονται, όπως μου παραπονέθηκαν πολλοί.



http://staxnariatoupatera.blogspot.com/


ΤΟ ΒΙΒΛΙΟ του ΑΥΡΙΟ...

ΤΟ ΒΙΒΛΙΟ του ΑΥΡΙΟ...
"Συγγνώμη, άντρα μου που αγάπησα τον πατέρα σου..."








"Εμένα μου αρέσει πιο πολύ η μαμά μου..."
κόρη μου..

Κι εδώ το "ΔΑΧΤΥΛΙΔΙ" που με σόκαρε...


ΚΛΙΚ στις εικόνες (κλικ στο κλικ, τώρα!)

Εδώ θα βρείτε φωτογραφίες από τις εξετάσεις υποκριτικής Α2

Εδώ θα βρείτε φωτογραφίες από τις εξετάσεις υποκριτικής Α2
της Ανώτερης Δραματικής Σχολής Αγίας Βαρβάρας

Εδώ θα βρείτε τα βίντεο των εξετάσεων της Α2

Εδώ θα βρείτε τα βίντεο των εξετάσεων της Α2
Ανώτερης Δραματικής Σχολής Αγίας Βαρβάρας

Εδώ παρασκήνια της Α2...

Εδώ διάφορες της Α2...

γιε μου...

γιε μου...


Εγώ αγαπάω πιο πολύ τη μαμά μου...
Πες το ξανά!







4η ΑΝΘΟΛΟΓΙΑ

4η ΑΝΘΟΛΟΓΙΑ
από απόδημους ποιητές και συγγραφείς, ΕΛΛΗΝΕΣ!!!

Για Μένα

Η Φωτό Μου
Κατερίνα ΔΕ.ΣΤΑ.ΠΑ.
ΒΟΛΟΣ - ΠΗΛΙΟ - ΖΑΓΟΡΑ, ΜΑΓΝΗΣΙΑ - ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ, Greece
Το Κατερίνα είναι το όνομά μου. Το ΔΕ. ΣΤΑ. ΠΑ. είναι τα αρχικά των επιθέτων που κουβαλάω στην ταυτότητά μου. Δεσπότη Σταματίου - Παπαθεοδώρου (Το Δε.Στα.Πα. εφευρέθηκε το '98, αλλά ο τότε εκδότης μου δεν μ' άφησε να το χρησιμοποιήσω. Ενημερώνω για να μην με ρωτάτε συνέχεια!)
Προβολή πλήρους προφίλ

ΚΛΙΚ

Καταπληκτική!

Καταπληκτική!

Καταπληκτική!




Αρχειοθήκη ιστολογίου

2009 (841)

ΓΝΩΡΙΖΟΝΤΑΣ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΒΟΗΘΗΣΕΙΣ

Τράπεζα Πειραιώς
Αρ.Λογ. 5610-043681-827

Αναγνώστες

if (!window.google || !google.friendconnect) { document.write('

Έκανε ποδαρικό! "Δεν αγαπάς ό,τι αξίζει αλλ' ό,τι σου μοιάζει".

Μια ψυχολόγα απαραίτητη!

  • η κεντρομόλος καρδιά - Φοράω κόκκινα Και μη σκεφτείς πως Δεν σε πένθησα Φοράω κόκκινα για νά ρθεις. Σαν δέντρο με φωτάκια Στάθηκα Στη μέση του πουθενά Έναν ολόκληρο χρόνο. Την πλά...
    Πριν από 3 ημέρες
Τους Φίλους και Περαστικούς θα τους βρείτε στο "Ευρετήριο φίλων", γιατί είχε πολύ βάρος η σελίδα μου και δέχθηκα πολλά παράπονα ότι δεν άνοιγε.
Μην ψάχνεις τις ώρες που κοιμάμαι. Καλύτερα να δεις πότε είμαι "ξυπνητή"...
Άνοιξη 2009 - "Ανοιχτή" στιγμή





Μ' άλλαξε κανονικά η ζωή!
Δεν χρειαζόταν να της το τραγουδήσω!

Εναλλαγές Τίτλων του blog

1) Καλημέρα για Αύριο! Καλημέρα για όταν "ξυπνήσεις"... (αρχή)
2) Καλημέρα από Κατερίνα Δε.Στα.Πα. (ως 3/10/09)
3) Αλλάζω τα πάντα (4-10-09)
4) ; (5-10-09)
5) Κατερίνα σοκαρισμένη (5-6/10/09)
6) Ζαγοριανό κυκλάμινο (7-10-09)
7) "Σκόρπιο" Ζαγοριανό κυκλάμινο (20/10/09)
8) Ορατή κι "αόρατη" (6/11/09)
9) Δεστα 'πα κυκλάμινο; (10/11/09)
10) Η ελπίδα ζει! (30/12/09)
11) ΠΡΕΜΙΕΡΑ 2010 (1/1/10)

και 12) απόψε! Ελπίζω να προλάβω!
Θα έβαζα ευχαρίστως τίτλο και ψευδώνυμο: "Ο ΦΕΡΕΤΖΕΣ",
εφόσον λένε κάποιοι πως: ότι κάνω, το κάνω για την δική μου προβολή, αλλά λέω να μη το ξευτελίσω...
Και με φερετζέ να βγω και με χίλια άλλα ονόματα, πάλι θα με καταλάβετε, οπότε, τζάμπα ο φερετζές!

Δεν υπάρχουν σχόλια: