Πέμπτη 17 Σεπτεμβρίου 2009

Χρόνια Πολλά, γιε μου!

2 σχόλια:

Αστοριανή είπε...

...κουκλιά, και τα δυο τους! Να σας ζἠσουν!!!
Να σου ζἠσει! να σας ζήσει!!!!!!!!!!!
Με υγεία, τύχη και μυαλό!!!!!!!!!!
Να τα προσέχετε, όσο παίρνει!
...και... όχι μουστάκι, πεστου! (κι ας μη μου πέφτει λόγος)
Φίλησε τα και τα δυο από τους δυο μας.
Δημήτρη, εσύ την κόρη σου! και Κατερίνα μου, εσύ, την Κατερίνα και μετά ΟΛΟΥΣ!
Φιλιά κι αγάπη,
Υιώτα, Δημήτρης,
Νέα Υόρκη

Κατερίνα δε 'στάπα; είπε...

Ευχαριστώ, Γιώτα μου! Κι εσύ να χαίρεσαι τις όμορφες κόρες σου! Όλα τα παιδιά σήμερα είναι όμορφα! Γερά και καλά παιδιά να είναι! Και τυχερά!
Αμ, δεν μπορείς να τα προσέχεις πια! Αυτό είναι το κακό, όταν μεγαλώνουν!Μόνα τους πρέπει να προσέχουν τον εαυτό τους, κι εκεί είναι τα δύσκολα!
Τώρα έχει και μούσι και μουστάκι, Γιώτα μου!
Δικές του είναι οι τρίχες, ότι θέλει τις κάνει!
Πάει ο καιρός που τον κούρευα εγώ!Τώρα τον λόγο τον έχει η κοπέλα του! Εγώ περισσεύω!
Φιλάκια, Γιώτα μου ξενητεμένη, που αν και μακριά δίνεις το παρόν!Σ' ευχαριστώ!
Αχ, βρε Γιώτα!!!