Τετάρτη 30 Σεπτεμβρίου 2009

Σκέψεις των 6 το πρωί

Καλημέρα σας!

Πολύ συχνά σκέφτομαι, αν έχει νόημα να "παπαγαλίζω".

Κάποιοι μου λένε πως "Ναι!"
Κάποιοι μου λένε πως "μέσω της σελίδας μου μαθαίνουν πράγματα".
Κάποιοι μάλιστα, λένε και "Ευχαριστώ!"

Όπως και να 'χει, ζητάω "ΣΥΓΓΝΩΜΗ" σε όσους τους κούρασα!

Είναι μια συνήθεια που προσπαθώ να την κόψω.

ΕΙΔΩΜΕΝ!

Υγ. Σκέφτομαι κι άλλα πολλά... αλλά, δεν είναι της ώρας. Άλλη στιγμή.

Να έχετε μια υπέροχη μέρα!

Υγ. των 6 και 26
Μόλις μου το στείλανε! Εξαιρέσεις, λέει! Πολύ καλό!

4 σχόλια:

xaos είπε...

Τι μας κουρασες καλε?Παρεούλα κανουμε και μαθαινουμε και νεα.Συνεχισε.

Φωτεινή S είπε...

Έχει νόημα! Πρώτα για σένα γιατί μένουν κάπου, πράγματα που για να τα βάλεις εδώ, σημαίνει πως σε ενδιαφέρουν βασικά εσένα και μετά όλους εμάς.
Δεύτερον ενημερωνόμαστε κι εμείς για πολλά που δεν θα τα παίρναμε είδηση αν δεν τα έκανες ανάρτηση. Οπότε σ'ευχαριστούμε πολύ γι' αυτό. (εγώ τουλάχιστον)
Πολλά φιλιά

Κατερίνα δε 'στάπα; είπε...

Αχ, χελωνίτσα μου, πάνε οι παλιές καλές εποχές!
Ακόμα και το μήνυμά σου άρχισα να το απαντάω πριν μισή ώρα και τώρα θα το στείλω!
Το "συνέχισε" είναι μια κουβέντα...
Φιλάκια, το κορίτσι μου!

Κατερίνα δε 'στάπα; είπε...

Άσε μας ρε Φωτεινούλα, που με δουλεύεις κι εσύ! Εδώ έχασα όλα τα προσωπικά μου αρχεία, τα βιβλία μου, φώτο ζωής, τι μου λες τώρα;
Και ποιος μας εγγυάται κι ότι εδώ θα μείνουν επ' άπειρον; Κανένας!
Ευτυχώς τα μπλογκ δείχνουν φερέγγεια!
Στο φεις μπουκ πολλοί λογαριασμοί κλείνουν (δεν ξέρω βέβαια και τι κανόνες έχουν παραβεί)στο γιου τιουμπ "σμα κοντά" θα καταργήσουν και τα Ελληνικά τραγούδια, χαιρετίσματα!
Έχω κάτι στοίβες από εφημερίδες και αποκόματα του καλοκαιριού, θα τις ρίξω και λίγο αλάτι, παλιά μου τέχνη, κόσκινο!
Αχ, κορίτσι μου! Το ξέρεις;

Φωτεινούλα μου, έχεις χώρο για ένα νέο λιγκ;
Δεν μπορώ άλλο την δημόσια θέα!

Θέλω να ξεσπάσω ρε παιδάκι μου και δεν έχω που!
Έλεος! Με τόσα μπλογκ!

Μα που να πάω, να βρίσω την γκίνια μου και την γυναίκα και τα δικαιώματά της να εργάζεται;

Φιλάκια, Φωτεινούλα μου, τα λέμε όταν τα φεγγάρια και οι πλανήτες αλλάξουν στάση!

Έλεος! Σα χταπόδι με χτυπάει εδώ και καιρό! Δεν πάει άλλο!

Λες να φταίνε τα 50;