Τρίτη 22 Σεπτεμβρίου 2009

4η ΑΝΘΟΛΟΓΙΑ



Αποσπάσματα απ' την 4η ΑΝΘΟΛΟΓΙΑ θα βρείτε εδώ!

8 σχόλια:

Αστοριανή είπε...

Ενα μεγάλο εύγε για την αγάπη που αφιερώνεις στους "απόδημους γραφιάδες",
Κατερίνα μου.
Θαυμάσιο τοπείο, όμορφη έμπνευση, ήρεμες ώρες.
Ότι αξίζει, ακόμα, ήταν και το... βάρος του βιβλίου! Θα κουράστηκαν τα χέρια σου να το ...κουβαλάς...
Δεν ξέρω αν οι λοιποί σ'ευχαρίστησαν...
πάντως όλοι μας σου οφείλουμε ένα τεράστιο "Ἑυχαριστώ"
Να είσαι καλά, Φίλη μου,
Υιώτα
αστοριανή,
ΝΥ

Μηθυμναίος είπε...

Την ύμνησες με λόγια, με εικόνες και με άσματα, Κατερίνα!
Σ’ ευχαριστούμε για την υπέροχη παρουσίαση και για την αγάπη σου!!!

Διονύσης Μάνεσης είπε...

Κατερίνα μου,
Συνεχίζεις, βλέπω, προσφέροντας αφειδώς και απροσκόπτως τις ομορφιές που συλλέγεις.
Σε ευχαριστούμε.

Κατερίνα δε 'στάπα; είπε...

Αχ, βρε Γιώτα μου! Εσύ λες "Ευχαριστώ" κι εγώ νιώθω άσχημα που δεν βρήκα χρόνο ακόμα να τους παρουσιάσω όλους! Θέλει σκανάρισμα βλέπεις, κι αυτό απαιτεί κάποιον χρόνο. Υπομονή, όμως!
Όσο για το βάρος, αν προσθέσεις και το βάρος των ονομάτων των "γραφιάδων" και των λόγων τους, (σας) όντως είναι πολύ βαρύ!
Πάντως, εγώ ότι κάνω το κάνω για να τους (σας) τιμήσω και όχι γιατί περιμένω "Ευχαριστώ!"
Εγώ "Ευχαριστώ" εσένα που ήθελες να μου το στείλεις και μετά τον Στράτο μας που σε πρόλαβε!
Να είσαι καλά, Γιώτα μου!
Το "Εύγε" ανήκει σε όλους εσάς και σε σένα λίγα παραπάνω, γιατί τρέχεις "σε κούρσες" σκληρές και μας φέρνεις βραβεία!
Μπράβο και για το θεατρικό σου που θα ανεβάσετε εκεί για την απελευθέρωση της Αθήνας!
Φιλάκια πολλά, κοίτα να το απολαύσεις!
Όσο για μένα, πολύ θα ήθελα να είμαι εκεί, αλλά...

Και κάτι δυσάρεστο από μένα, εδώ και δυο μέρες κατάφερα και έκαψα τον έξτρα 500αρι σκληρό δίσκο που είχα όλα μου τα αρχεία! Δεν ξέρω τι θα καταφέρει ο τεχνικός να σώσει, αν σώσει, κι αν γίνεται, πάντως, πάνε και όλες οι φωτογραφίες του καλοκαιριού! Ευτυχώς που κάποιες πλανώνται στον αέρα!
Όσο για τα υπόλοιπα αρχεία μου, μη του μιλάτε του παιδιού...
Θα μου πεις, εδώ χάνονται ζωές!
Κι όμως, εκεί μέσα είχα κομμάτια της ζωής μου...
Κι όμως, ελπίζω ότι θα τα ξαναβρώ!

Κατερίνα δε 'στάπα; είπε...

Να είσαι καλά, Στράτο μου! Συγχαρητήρια και σε σένα! Εγώ, "Ευχαριστώ" που μου το έστειλες! Τα ξαναείπαμε αυτά!Φιλάκια! Στο σχόλιο της Γιώτας, μιλάω και για σένα και γενικώς. Να μην επαναλαμβάνομαι!

Κατερίνα δε 'στάπα; είπε...

Διονύση μου, να είσαι καλά! Πάνε οι ομορφιές μου, Διονύση μου! Τις έκαψα! Ότι πρόλαβα να δείξω, σώθηκε! (δες την απάντησή μου στην Γιώτα)
Τα λέμε, φίλε μου! Καλό ξημέρωμα!

lakis είπε...

Όμορφη δουλειά και πάλι Κατερίνα. Να'σαι καλά και καλά να περνάς

Κατερίνα δε 'στάπα; είπε...

Να είσαι καλά, Λάκη!Κι εσύ να περνάς καλά! Καλό Σ.Κ!