Κυριακή 6 Σεπτεμβρίου 2009

Να μην καταργηθεί η Ελληνική Μουσική απ' το Γιου Τιουμπ!

Μόλις ψήφησα για να μην καταργηθούν τα βιντεάκια μου!
Έλεος! Τόσος χρόνος, τόσος κόπος!
Το Γιου Τιουμπ είναι ένας τρόπος διαφήμησης για το Ελληνικό τραγούδι!
Η πειρατεία δεν ξεκινάει από κει! Αλλού να την ψάξετε!
Κρίμα!
Επένδυσα τόσον χρόνο σ' αυτά!
Νόμιζα πως έτσι βοηθάω τον τόπο μου και το Ελληνικό τραγούδι!
Λάθος μου, λένε αυτοί που αποφασίζουν.
Πιστεύω πως το λάθος είναι δικό τους.
Αν το πιστεύετε κι εσείς, ψηφείστε εδώ:

http://www.gopetition.com/online/30469.html

Υγ. Κι επί τη ευκαιρία, καθότι νέα, η ξένη μουσική απαγορεύεται;
Η κλασσική;
Να ξέρω τουλάχιστον, να μην χάνω τον χρόνο μου, γιατί κανένας μας δεν ξέρει πόσο έχει απόθεμα απ' αυτόν στο "πορτοφόλι" του...
Για μένα αυτό το πορτοφόλι έχει πιο πολύ αξία, απ' το άλλο πορτοφόλι των μουσικών Εταιρειών.
Έτσι κι αλλιώς, αυτό το πορτοφόλι για μένα πάντα άδειο ήταν!

Υγ. Να μην πω, για τις ψυχολογικές επιπτώσεις που θα φέρει σε όσους ασχολούνται με το ίντερνετ!
Μ' ένα κλικ, μ' ένα τραγούδι, με δυο εικόνες, ξέφευγε και ξέδινε το μυαλό! Τώρα;

Υγ. Μπορεί βέβαια να μην το κάνουν όλες οι Εταιρείες, μα τι νόημα έχει να δημιουργώ κάτι, ξέροντας πως θα σβηστεί; Εγώ νόμιζα πως θα μείνει!

Ας μας ενημερώσουν τουλάχιστον, να τα σβήσω μόνη μου! Πονάει λιγότερο έτσι!

Δεν υπάρχουν σχόλια: