Σάββατο 25 Ιανουαρίου 2014

Ποιος την έσπασε;

Ποιος την έσπασε;

  • Ελένη Γκίκα μπορεί κι εγώ κάποτε, άθελά μου! [κι έγινε "Πλήθος είμαι] 
  • Κατερίνα Δεστάπα ...Με μπλόκαρες... Δεν το περίμενα αυτό γραμμένο, Ελένη μου! Πλήθος είσαι, κορίτσι μου, κι έτσι να παραμείνεις! Όλα συμβαίνουν για κάποιον λόγο. Εσύ το ξέρεις καλύτερα, με τόσα που έχεις διαβάσει. Μη σκοτίζεσαι για μένα. Είμαι συνηθισμένη. Έτυχε να με καλέσουν σε γιορτή, είχα και κάποιους "τίτλους" εννοείται, μα έφυγα από κει νηστική, γιατί ξέχασαν να μου σερβίρουν... Δεν ζήλεψα τους μεζέδες, ούτε διαμαρτυρήθηκε το στομάχι μου, η ψυχή λαβώθηκε... και κοίτα να δεις, το θυμάμαι ακόμα. Φιλιά, κορίτσι μου και θέλω πραγματικά να είσαι καλά! Εύχομαι μόνο οι άνθρωποι που σε περιτριγυρίζουν, να νοιάζονται πραγματικά για σένα, κι όχι για να πάρουν! Φιλάκια της, πολύ αλλιώτικα σήμερα... δακρυσμένα.
  • Ελένη Γκίκα Κατερινάκι μου γλυκό! έτσι ξεκινά το "Πλήθος είμαι" θυμάσαι; κι έτσι τελειώνει! με μια κούκλα σπασμένη! Με μια κούκλα που έσπασα άθελά μου πραγματικά! Αλλά την έφτιαξα και την έχω! Γιατί εγώ είμαι εκείνη! Σε φιλώ γλυκά!  
  • Κατερίνα Δεστάπα Δεν θα σου πω και για την δική μου κούκλα, Λενάκι μου, την πραγματική, γιατί ακόμα συναρμολογείται... και δεν ταιριάζει κανένα κομμάτι, αλλά θα σου πω για μια μεγάλη τιμή που έκανες για μένα, ώστε να νοιώσεις καλύτερα, ως προς εμέ!... Ήρθα δυο φορές στην Αθήνα, μόνο για πάρτη σου και σε πολύ δύσκολες στιγμές. Δεν θα ξεχάσω ποτέ μου, εκεί στο Κορωπί που απ' τα μεγάφωνα έφτασε στ' αυτιά μου: "Ευχαριστώ πολύ το Κυκλάμινο του βουνού που ήρθε απ' τον Βόλο, για μένα!..." Ακόμα ακούω τον αντίλαλο... και συγκινούμαι. Βέβαια, δεν με γνώριζε κανείς. Ίσως με παρομοίωσαν με γλάστρα. Από κει και μετά, φανέρωσα και τα τρία ονόματά μου και γενικώς, ψάχτηκα για το ποια είμαι. Να 'σαι καλά, Ελένη μου και να γράφεις! Σ΄ευχαριστώ πολύ, για την ΤΟΤΕ μεγάλη στιγμή! Ήταν πολύ για μένα, κι ας μην το κατάλαβε κανένας! Φιλάκια της και  
  • Ελένη Γκίκα Κατερίνα μου, ο χρόνος στη μεγάλη κι αληθινή φιλία μας είναι σύμμαχος! Καμαρώνω που σ' έχω φίλη μου, στηρίζομαι στη φιλία μας, είσαι και παραμένεις πάντα, δικός μου άνθρωπος, φίλης καρδιάς!  
  • Κατερίνα Δεστάπα Κατέχεις θέση αδελφής, Ελένη μου, άστο! Πολλά "δυνατά" είπαμε στον αέρα! Πού την πέτυχα την κούκλα! Φιλάκια, αγάπη δοκιμασμένη και φύγαμε! ¨εχω κάτι χαρτά να βάλω να σε τάξη, κι όσο τ' αποφεύγω, ο χρόνος λήγει και αλίμονο! Σ' ευχαριστώ από μέγα βάθος, ...Δείτε περισσότερα

Δεν υπάρχουν σχόλια: