Σάββατο 25 Ιανουαρίου 2014

Σταλιά - σταλιά για την Μαρία Νεφέλη



Η Μαρία Νεφέλη Δημητρίου υποφέρει εδώ και 15 χρόνια από τη σπάνια νόσο Neuro-Behçet η οποία την "χτύπησε" από την τρυφερή ηλικία των 13 ετών.
Ζει με τη βοήθεια μορφίνης, με πόνους στα κόκαλα και στο κεφάλι κι αυτό την καθηλώνει στο κρεβάτι.
Οι αριθμοί λογαριασμών που μπορεί να πραγματοποιηθεί κατάθεση για να μαζευτεί το ποσό για να γίνουν οι απαραίτητες ιατρικές ενέργειες είναι οι ακόλουθοι:

1] Αριθμός Λογαριασμού τράπεζας Κύπρου για Κύπρο και Ελλάδα μέσω ONE BANK (χωρίς τραπεζική χρέωση) 0107 -- 00 -- 021363 -- 00 ΜΑΡΙΑ ΝΕΦΕΛΗ ΔΗΜΗΤΡΙΟΥ

2] Για τράπεζα Κύπρου για Κύπρο και Ελλάδα σε κατάθεση σε όποιαδήποτε άλλη τράπεζα εκτός τράπεζας Κύπρου IBAN: CY65 0020 0107 0000 0000 0213 6300 -- Swift number (code BIC) -- BCYPCY2N Maria Nefeli Demetriou

3] Ελληνική Τράπεζα: CY43005001120001121054591900 -- SWIFT NUMBER: HEBACY2N (Για Ελλάδα, για Κύπρο και για εξωτερικό) Μαρία Νεφέλη Δημητρίου

4] Paypal Account: maria.nefelid@hotmail.com

Η Κατερίνα Δεστάπα κοινοποίησε την κατάσταση του χρήστη Maria Nefeli D.
*Σας παρακαλώ ανοίξτε και ακούστε αυτό το υπέροχο τραγούδι, με στίχους, μουσική, τραγούδι - Dimitris Laskaridis οπου το έγραψε μονο για μενα για την βοηθεια, ελπιζοντας στην ευαισθητοποιηση την βοήθεια... εμένα τα λόγια με ανατριχιάζουν και νιώθω ευλογημένη παρα τους πονους που έχω πλάι μου τοσο αξιους ανθρωπους - Σταλιά, Σταλιά, λοιπόν*

https://www.youtube.com/watch?v=5p9OTrrRiME

η δική μου μοναδική συνέντευξη - http://elita.philenews.com/el-gr/anthropines-istories/1827/16314/h-28chroni-mila-proti-fora-dimosia-gia-ti-spania-astheneia-tis

Και εγώ νιώθω σαν τους «νέους της Σιδώνος», που δεν έχω αρχίσει τον ουσιαστικό αγώνα αλλά τον δίνω εξ αποστάσεως για κάθε μεριά του πλανήτη!

και σήμερα εδώ... μετά απο κώμα... πέφτω, ξυπνώ και ξανά... και...

...Και τι άραγε θέλω να διεκδικήσω; Το αυτονόητο στην ζωή, την υγεία την δωρεάν υγεία..!!

Δεν μπορώ να πω άλλα, ότι και να πω, θε είναι πολύ λίγο.

"...Ακόμα και από νεκρωμένη αγάπη αν υπάρχει καρδιά αληθινή σε κάθε ανθρώπινο σώμα.., μπορεί να γεννηθεί ατελείωτη όπως τα άστρα του ουρανού σε πλήθος και όπως η άμμος στην ακροθαλασσιά, που είναι αναρίθμητη..!!"

Μαρία-Νεφέλη

υγ - και όλοι προσπαθούν... και η κ Ελίτα Elita Michaelidou-c που είμαι σαν παιδί της προσπαθεί το ίδιο σαν τη μαμά μου, γι αυτο και την λέω μανούλα της καρδιάς μου... και ο λατρεμένος μου Στράτος - Stratos Tzortzoglou B

Προσπαθώ από εδώ μέσα,
όσο έχω φωνή, όσο ζω,
να "φωνάζω" και ας είμαι καυστική...
...και ας μην αρέσω..!!

Γιατί δυστυχώς τούτο το σύστημα με κατάντησε να μην μπορώ να παλέψω μιας και το σώμα είναι τόσο αδύναμο με άλλους τόσους πόνους, αλλά η φωνή μου, η φωνή της αλήθειας, η κραυγή πόνων, η κραυγή μιας αξιοπρέπειας, η φωνή της οργής, της θλίψης και του δικαίου ποτέ δεν πεθαίνει..!!

Μαρία-Νεφέλη

Καλή ανατολή

Αφιερωμένο το ποστ σε όλους τους αγωνιτσές της ζωής και σε όσους αγαπώ και με αγαπούν

και φωτό μου μαζί με τον Στράτο - Tzortzoglou Stratos  είναι όλες εκείνη τη μέρα...!!

http://www.youtube.com/watch?v=odpflw8TyC0&list=FL-7wEEf2xwuSjNsQxKA1btQ

http://www.youtube.com/watch?v=rFQlqJEVhhk

Δεν υπάρχουν σχόλια: