Σάββατο 26 Απριλίου 2014

Περπατώντας στο Πήλιο








Περπατώντας στο Πήλιο


...Θυμάμαι, κάποτε... στα νιάτα μου, πηγαίναμε παρέες παρέες, με τα πόδια για μπάνιο στο Χορευτό. 
Να μη μαρτυρήσω, κι ότι πηγαίναμε δυο μας  με την ξαδέλφη μου, κρυφά και γυρίζαμε κιόλας,  γιατί, αν το μάθαιναν, θα μας μάλωναν οι μεγάλοι!
Κορίτσια μόνα τους στα καλντερίμια;
Αλίμονο!
Την αγριεμένη θάλασσα δεν την φοβόντουσαν, τα καλντερίμια, μόνο!
Μη μας στριμώξει κανένα αγόρι!
Μα εμείς την θάλασσα θέλαμε, είχαμε φτερά στα πόδια και την φτάναμε!
Τ' αγόρια τα βρίσκαμε και στην πλατεία!

Από τότε, ξαναπήγα μια δυο φορές στα νιάτα μου, με τον άντρα μου, μετά γεννήθηκαν τα παιδιά, πήραμε και αυτοκίνητο, πάνε τα καλντερίμια!
Τα ξεχάσαμε...

...Μετά, αργότερα, όταν τα ξαναθυμηθήκαμε, μας είχαν ξεχάσει εκείνα!
Παραμελειμμένα, ούτε στα πέντε μέτρα μετά την άσφαλτο δεν προχωράς. Φραγμένα όλα απ' την άγρια βλάστηση και χαλασμένα απ' τις πλημμύρες τόσων χρόνων. 
Οι αγρότες απέκτησαν όλοι αυτοκίνητα, άνοιξαν πολλοί χωματόδρομοι, κάποιοι τσιμεντοστρώθηκαν, άχρηστα πια τα καλντερίμια για τους χωριανούς....

Κι όμως, αν λίγο τ' αξιοποιούσαμε, θα ήταν ένα συν, ακόμα, για το χωριό μας!
Με λύπη μου βλέπω, όταν πάω, ότι λόγω των αυτοκινήτων, έχουν τσιμεντοποιηθεί πολλά καλντερίμια ακόμα και μέσα στο χωριό. Ψάχνεις με τα κυάλια να βρεις σημεία να περπατήσεις, ακόμα και για να φωτογραφήσεις...

Η εξέλιξη, ναι. Θα μπορούσε όμως, να έχει γίνει ένας καλύτερος συνδυασμός.
Ποιος ξέρει; Ίσως στο μέλλον! (Εκλογές έρχονται!)

...Ωστόσο, αυτή την ανάρτηση την ξεκίνησα με άλλον σκοπό και όχι για να πω τα παράπονά μου. Ήθελα να προβάλλω τους φίλους των Καλντεριμιών του Νοτίου Πηλίου που βρήκα στο

Facebook,

 και to blog

Pelionwalks' Blog

 και το blog 


Εκεί θα βρείτε όλους τους συνδέσμους των σελίδων που σας ενδιαφέρουν.

Ήθελα να "κλέψω" όλες τους τις φωτογραφίες! Γίνεται;

Ήθελα να "κλέψω", ακόμα και τα πόδια τους! Γίνεται;

Αμ! Δε γίνεται!

Μπορώ να τους "ΣΥΓΧΑΡΩ ΘΕΡΜΑ" όμως, από δω!
 Όχι μόνο γιατί περπατούν πολύ, αλλά γιατί κάνουν και έργο! Μέγα Έργο! Ανοίγουν δρόμους, σημαδεύουν, καθαρίζουν, ξυπνούν τον κόσμο να ξαναγυρίσει στην φύση! Ότι καλύτερο! 
"ΕΥΓΕ" σε όλους τους!!!

Και μια και ξέρουν να το "γλεντούν", απ' ότι είδα, έχω ένα δικό μου καλντερίμι να τους χαρίσω!

 

Δεν υπάρχουν σχόλια: