Τρίτη 30 Ιουνίου 2009

Παρασκήνια Α2 Σχολής Υποκριτικής Αγίας Βαρβάρας 13




Παρασκήνια Α2 Σχολής Υποκριτικής Αγίας Βαρβάρας


Αυτές ήταν απ' την δική μου φωτογραφική μηχανή. Ελπίζω του χρόνου να έχω καλύτερη!
Με την κουβέντα μου ξέφυγαν κάποια παιδιά. Άλλα έρχονταν, άλλα έφευγαν! Τόσες ώρες... σε λίγο θα έρχονταν και ο ήλιος!

Δυστυχώς, έπρεπε να κόψω και κεφάλια, γιατί δεν ήταν όλα τα παιδιά μελλοντικά φωτάκια του θεάτρου, αλλά σε άλλες ειδικότητες!

Εύχομαι σε όλα τα παιδιά "ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ" στα όνειρά τους!
ΕΝΑ ΜΕΓΑΛΟ ΜΕΓΑΛΟ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ, στον αφανή ήρωα τον ΜΙΧΑΛΗ, που επιμελείται τα βιντεάκια των εξετάσεων, διαθέτοντας πολύ προσωπική δουλειά και ώρες απ' την ζωή του!Ευχαριστώ τον Ηλία, τον Γιάννη, την Γεωργία για το οπτικο-ακουστικό υλικό.
Ευχαριστώ μέσα απ' την καρδιά μου, ΟΛΟΥΣ τους ΦΙΛΟΥΣ της κόρης μου που στέκονται πάντα δίπλα της!
Ευχαριστώ ιδιαίτερα τους καθηγητές της!
Ευχαριστώ ΟΛΟΥΣ ΣΑΣ, για τις συγκινητικές στιγμές που μου χαρίσατε, εκεί...
ΝΑ ΕΙΣΤΕ ΟΛΟΙ ΣΑΣ ΚΑΛΑ!

Δεν υπάρχουν σχόλια: