Πέμπτη 18 Ιουνίου 2009

ΤΩΝ ΓΛΑΡΩΝ παρεξηγήσεις!

Κοίταξα στα μπροκρόλια, να δω τι γράφουν οι φίλοι.
Είδα τον γλάρο και πήγα στην γλαρένια μας.
"Ατυχείς εκφράσεις - Καλό καλοκαίρι" μας εύχεται και "Θέλετε δε θέλετε, θα με βρίσκετε μπροστά σας" λέει, και μας εξηγεί μια παρεξήγηση, εδώ στα μπλογκς.
Από παρεξηγήσεις, άλλο τίποτα, γλαρένια μου!
"Καλό καλοκαίρι και σε σένα, γλαρένια μου! Άμα βρεις κανέναν γλάρο, στείλ' τον κατά δω, γιατί έρχονταν μόνο τον χειμώνα που πεινούσαν! Τώρα δεν μ' έχουν ανάγκη! Δεν τους κρατάω όμως, κακία! Τους αγαπάω κι όπου τους δω στον ουρανό, τους χαιρετάω σα χαζή! Ραντεβού τον χειμώνα πάλι, πες τους! Να 'μαστε καλά, πρώτα ο Θεός, γλαρένια μου!"
Όσο για τις παρεξηγήσεις, καλά είναι να λύνονται στην ώρα τους, γιατί στη ζωή συμβαίνουν κι αυτές!
Τι να κάνουμε; Ουδείς "άσφαλτος"!!!

Σχόλιον:
Όσο για μένα, εγώ θα είμαι πάντα πίσω σας, καθότι φωτογραφίζω και τη σκιά μου, ακόμα! Ήθελα να στο γράψω εκεί να γελάσεις, αλλά εκμεταλλεύομαι συνήθως τον χρόνο μου και κάνω δύο σε ένα!
Φιλούσκια σου, αν περάσεις από δω!

Δεν υπάρχουν σχόλια: